Serviciul de internet banking al ING Bank funcţionează acum la „turaţie maximă”, a comunicat banca. Clienţii semnalează noi probleme

0
Publicat:
Ultima actualizare:
ING Bank avea 866.000 de clienţi activi în România la finalul lui 2015, după ce a atras 96.000 de clienţi noi anul trecut
ING Bank avea 866.000 de clienţi activi în România la finalul lui 2015, după ce a atras 96.000 de clienţi noi anul trecut

Serviciul Home'Bank al ING Bank a fost nefuncţional vineri după-masa, pentru aproape o oră şi jumătate, problemele fiind sesizate de mai mulţi clienţi ING pe pagina de Facebook a instituţiei de credit. Deşi banca a anunţat că a sistemul funcţionează acum la „turaţie maximă”, clienţii spun că încă au dificultăţi la plăţi şi semnalează noi probleme.

UPDATE 17.50 ING spune că serviciul Home'Bank funcţionează la turaţie maximă

"ING Home’Bank funcţionează la turaţie maximă de 20 de minute. Problema a fost soluţionată şi serviciul e disponibil acum pentru toţi clienţii. Mulţumim pentru întelegere!", se arată într-un mesaj al ING Bank postat pe pagina de Facebook.

Pe de altă parte, clienţii semnalează şi alte probleme, legate de retragerea de bani de la bancomat. De exemplu, un client al băncii spune că a încercat fără succes să scoată bani de la ATM-ul de la Aurel Vlaicu. A reuşit ulterior de la un alt ATM, dar soldul contului era nemodficat. 

UPDATE 16.40 Serviciul Home'Bank funcţionează din nou

Serviciul Home'Bank al ING Bank funcţionează din nou, după aproape o oră şi jumătate în care a generat erori. 


UPDATE 16.15 ING Bank: Am identificat problema şi lucrăm la remedierea ei

„O parte dintre utilizatorii serviciului Home’Bank întâmpină dificultăţi la conectare. Am identificat problema şi lucrăm la remedierea ei. Restul serviciilor ING funcţionează fără probleme. Revenim de indata ce avem vesti“, se arată într-un mesaj al ING Bank postat pe Facebook.


„IAAAAAAR A CĂZUT SISTEMUL HOMEBANK!!!! Din cauza celor care îşi verifică conturile dacă nu cumva Banca Transilvania a luat de două ori banii pentru tranzacţiile din 28 septembrie clienţilor care au plătit la POS-uri ale Băncii Transivania“, a scris un client al băncii pe pagina de Facebook a ING Bank. 

„Bună ziua. Home'Bank este nefuncţional. Ba nu merg cardurile, ba nu aveţi bani în bancomate, ceva trebuie să nu meargă în fiecare zi la ING“, a scris un alt client.  

Mai mulţi clienţi ai băncii au atras atenţia pe pagina de Facebook a ING Bank că li s-au retras de două ori din cont sume aferente unor plăţi făcute la finalul lunii august la POS-urile Băncii Transilvania. Mai mult, ei sugerează că serviciul Home'Bank a picat vineri tocmai din cauza faptului că mulţi clienţi ai băncii îşi verifică situaţia conturilor. 

Un client ING Bank a postat răspunsul primit de la bancă în legătură cu dublarea plăţilor făcute la sfârşitul lunii august la POS-urile Băncii Transilvania. 

„ING Web Café: Salutare, Nicu! Din păcate, este vorba despre un fişier de plăţi dublate de Banca Transilvania. S-a întâmplat să aiba şi ei o problemă în sistem şi, din acest motiv, au fost dublate sumele decontate în 30 august. Noi le-am cerut de urgenţă returnarea banilor şi vom anunţa când se rezolvă! Zi cu soare!“, a arătat banca, într-un răspuns la sesizarea clientului. 

Mai exact, plăţile făcute cu carduri ING Bank la POS-uri ale Băncii Transilvania şi decontate pe 29 august au fost încă o dată decontate pe 29 septembrie, întrucât acelaşi fişier a fost transmis de două ori. 

Banca nu a oferit până la acest moment explicaţii privind problemele semnalate de clienţi. 

În urmă cu trei săptămâni, din cauza unor probleme tehnice neprevăzute, atât reţeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING, cât şi serviciul Home’Bank au fost indisponibile pentru ore bune. La acel moment, ING Bank a precizat că reţeaua de bancomate, sistemele de acceptare a cardurilor ING şi serviciul Home’Bank au devenit indisponibile pentru mai bine de 10 ore din cauza unui test al sistemului de stingere a incendiilor. Banca anunţa că va returna comisioanele clienţilor care au retras sâmbătă bani la bancomatele altor bănci şi ar putea acoperi şi alte costuri ale clienţilor.

ING Bank avea 866.000 de clienţi activi în România la finalul lui 2015, după ce a atras 96.000 de clienţi noi anul trecut.

ING este una dintre cele mai mari 10 bănci din România, aflându-se pe locul şapte la finalul anului 2015 după active, cu o cotă de piaţă de 6,3%. 

image
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite