Şefa pe CEE a Dell: Mulţi clienţi pun încă preţul pe primul plan

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Anja Monrad

Toţi clienţii sunt diferiţi, fiecare are propriile nevoi, dorinţe şi personalitate. Cu toate acestea, mare parte dintre ei încă sunt interesaţi în primul rând de preţ, gândindu-se abia ulterior la beneficiile pe termen lung pe care îl pot aduce tehnologiile.

Dacă ar avea puterea de a schimba un lucru la consumatori, pe plan global, Anja Monrad, director executiv şi manager general al Dell în regiune, spune că i-ar convinge pe aceştia să urmarească mai mult valoarea, calitatea şi avantajele finale, şi mai puţin investiţia iniţială. 

Din cauza mentalităţii lor, clienţii se axează pe investiţia iniţială şi mai puţin pe avantajele aduse de produse şi servicii pe termen mediu şi lung, consideră şefa pe regiune a Dell. Dragoş Mateescu, director regional Dell, a spus, referindu-se la România, că oamenii care merg la cumpărături fără mulţi bani au alte gânduri şi priorităţi decât cei care merg fără grija banilor. “Clienţii au priorităţi diferite, unii sunt interesaţi mai mult de experienţa de achiziţie, decât de cumpărăturile în sine”, spune Mateescu.

Citeşte pe wall-street.ro continuarea articolului despre managerul companiei Dell CEE 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite