Se deschide sezonul expozitional de toamna la Romexpo
0Ca in fiecare an, sezonul expozitional de toamna la Romexpo se deschide cu un eveniment de marca - BIFE-TIMB (Targul International de Mobila). Aflat la a XI-a editie, targul are o tematica complexa,
Ca in fiecare an, sezonul expozitional de toamna la Romexpo se deschide cu un eveniment de marca - BIFE-TIMB (Targul International de Mobila). Aflat la a XI-a editie, targul are o tematica complexa, fiind abordate domenii ca: mobilier pentru uz casnic, birouri, spatii publice, decoratiuni interioare, cladiri din lemn, masini, utilaje si instalatii pentru industria lemnului. In perioada 4-8 septembrie, publicul interesat poate vizita 6 saloane sectorizate, unde sunt prezenti 437 expozanti. Numarul firmelor romanesti care expun la BIFE-TIMB a crescut de la 273 in 2001 la 305 in acest an. Cele 132 firme straine provin din Austria, Bulgaria, Cehia, Elvetia, Italia, Germania, SUA, Slovenia, Spania etc. La editia din acest an, 25.000 de persoane (specialisti in domeniu) vor participa gratuit, pe baza de invitatii distribuite de Romexpo. Accesul vizitatorilor se va face intre orele 10-18, costul unui bilet de intrare fiind de 30.000 lei, anunta reprezentantii Romexpo. "BIFE-TIMB 2002 a fost aleasa gazda Consiliului General al Uniunii Europene a Mobilei", aflam de la Aurel Rizea, presedintele Asociatiei Producatorilor de Mobila in Romania. Reuniunea va avea loc pe 7 septembrie, urmand sa participe reprezentantii patronatelor si asociatiilor din 20 de tari. Considerand industria mobilei din Romania o ramura performanta (productia si exportul sunt in crestere), Rizea s-a aratat ingrijorat in ce priveste cresterea importurilor de mobila in ultimii 3 ani. "O treime din piata interna (peste 80 milioane $) o reprezinta importurile de mobila sintetica din Italia, Germania si Polonia. Romania prefera mobila din import pentru design si accesorii", a precizat Rizea. La PROSHOP, salon international specializat pentru dotarea magazinelor, vor fi prezente 12 firme de profil cu mobilier pentru prezentarea marfurilor, vitrine frigorifice, case de marcat etc. Si, nu in ultimul rand, firmele expozante vor premia vizitatorii, in urma extragerilor din urna a biletelor de intrare.