„Scopul nostru este de a ne consolida prezenţa în regiunile de la Marea Neagră şi Mediterană”

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Vrem să continuăm investiţiile şi să creştem eficienţa operaţiunilor noastre, astfel încât să transformăm KMG International într-unul dintre cei mai mari jucători din industrie şi România într-un punct central energetic, într-o legătură solidă dintre resursele din Kazahstan şi pieţele din Europa de Vest, rezumă CEO-ul Zhanat Tussupbekov planurile pentru România ale grupului kazah.

Reporter: Cum vedeţi evoluţia KMG International pe piaţa românească?

Zhanat Tussupbekov: Prezenţa noastră pe piaţa românească este marcată de implementarea a numeroase proiecte de succes, care se traduc în valori semnificative – 1,4 miliarde de dolari investiţii totale în intervalul 2007 – 2014, peste 33 de milioane de tone de materie primă procesată din 2007, peste 10,8 miliarde de exporturi, peste 10,5 miliarde de dolari în contribuţii la bugetul de stat, peste 7.500 de angajaţi, peste 4.200 de parteneri comerciali şi un impact social lunar asupra a 30.000 de persoane.

Producţia-record obţinută în anii 2014 şi 2015 a fost determinată de mai mulţi factori, de la implementarea programului Business Transformation şi extinderea reţelei noastre de retail în regiunea Mării Negre la trecerea staţiilor de alimentare, de la modelul COCO la modelul CODO şi continuarea procesului de rebranding al staţiilor din România şi din ţările din vecinătatea apropiată.

Care este portofoliul de afaceri actual al KMG în România şi cum va evolua în viitor?

KMG continuă să fie activ în principal în rafinare, marketing şi în sectorul comercial, cu interese adiacente în explorare şi producţie, precum şi în alte servicii pentru industria petrolieră, cum ar fi forajul, EPCM şi transportul.

Prevăd o evoluţie pozitivă a operaţiunilor noastre şi un trend ascendent al rezultatelor noastre. Scopul nostru este de a evolua într-una dintre companiile petroliere de top şi de a consolida prezenţa noastră în regiunile din Marea Neagră şi Mediterană. Ne străduim să îndeplinim strategia noastră pe termen lung prin urmărirea a două direcţii importante: optimizarea portofoliului actual şi generarea unei creşteri durabile pe pieţele actuale.

Citiţi mai mult despre acest subiect pe Adevărul Financiar.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite