Articol publicitar

Românii din străinătate, ambasadori ai turismului, la TVR Internaţional

0
0
Publicat:

În fiecare marţi, în direct, de la ora 21.00, îndemnul TVR Internaţional pentru conaţionalii aflaţi peste hotare, dar şi pentru străini este: „Investiţi în România!”. Despre parteneriatul public-privat în scopul dezvoltării potenţialului turistic al României - în ediţia din 28 februarie, când urmărim dialogul Cristinei Leorenţ, moderator şi realizator, cu Tudoriţa Lungu, secretar de stat în cadrul Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului.

image

În 2019, numărul turiştilor străini în România a fost de 2,7 milioane, iar în 2021 scăderea a fost drastică. Anul trecut, doar 800.000 de turişti ne-au vizitat ţara. Până în 2026, prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, România şi-a asumat să crească numărul turiştilor străini cu 20% faţă de 2019. După trei ani de pandemie şi război la graniţele ţării, autorităţile au decis reluarea participării României la târgurile internaţionale de turism. Câteva dintre cele mai importante deja au avut loc, iar conaţionalii care au fost la aceste evenimente ne împărtăşesc impresii, marţi, 28 februarie, ora 21.00, la TVRi, în ediţia dedicată promovării României turistice. „Investiţi în România!” se vede live şi online, pe www.tvrplus.ro.

Echipa emisiunii „Investiţi în România!” a fost prezentă la Târgul de Turism al României - ediţia de primăvară, care s-a desfăşurat la Romexpo şi aduce în casele românilor de pretutindeni atmosfera de bucurie din Maramureş, un tărâm de poveste, după cum spun oamenii locului; culorile din Delta Dunării (sau acasă la Ivan Patzaichin) şi Dobrogea de Nord, dar şi tradiţiile şi diversitatea unei regiuni încă nedescoperite, precum Banatul Montan. Totodată, compatrioţii din Republica Moldova care au venit la Târgul de Turism de la Bucureşti au prezentat locurile dragi, tradiţiile păstrate şi investiţiile care deschid calea spre o zi de mâine mai bună peste Prut. Le aflăm poveştile de asemenea la TVR Internaţional.

„Înfiinţarea Organizaţiilor de Management al Destinaţiei, la nivel local, judeţean şi regional, este o prioritate a Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului. Toţi factorii interesaţi de dezvoltarea localităţilor turistice se pot aşeza la aceeaşi masă. Prin colaborarea dintre autorităţile locale şi operatorii din industrie, alături de asociaţii, instituţii de învăţământ, organizaţii interesate de promovarea turismului într-un mod corect şi în sprijinul comunităţii, vom putea crea produse turistice de calitate şi vom putea promova cu succes destinaţiile turistice din ţară. Acest parteneriat public-privat conduce către dezvoltarea potenţialului turistic”, a precizat Tudoriţa Lungu, secretar de stat în cadrul Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului, la conferinţa desfăşurată la Târgul de Turism.

image

Românii din străinătate implicaţi în industria turismului aşteaptă cu interes aceste forme de organizare, dar şi cooptarea lor în promovarea României. Cristina Leorenţ va dezvolta subiectul în dialogul cu Tudoriţa Lungu, invitată la emisiunea „Investiţi în România!”, în direct la TVRi, marţi, 28 februarie, de la ora 21.00. Tot atunci, şi despre programul de stimulare a incoming-ului (acordarea unui sprijin financiar agențiilor de turism în vederea dezvoltării exportului de servicii turistice) care, după o aşteptare de mulţi ani, este funcţional. 

Programul „Investiţi în România!” promovează mediul de business la TVR Internaţional, punând accent pe antreprenori creativi, afaceri de tradiţie şi investiţii inovative din diverse sectoare economice.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite