Probleme pentru Raiffeisen Bank în România: Nicio aplicație online nu funcționează

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Aplicațiile Raiffeisen Bank nu funcționează de câteva ore miercuri, 3 mai, fiind afișat doar un mesaj care spune că Momentan aplicația e indisponibilă.

Bancomat Raiffeisen
Bancomatele Raiffeisen sunt funcționale

Inițial, mesajul afișat în aplicațiile Raiffeisen Bank, Smart Mobile și Smart Token, indica lucrări de mentenanță în intervalul de timp 12,00 - 14,00, pentru ca ceva mai târziu același mesaj să fie afișat pentru perioada 12,00 - 16,00, fără ca la momentul redactării acestei știri să se fi remediat situația.

Reprezentanții Raiffeisen Bank nu au explicat ce se întâmplă atunci când au fost solicitați de „Adevărul”.

Nu se pot face plăți online

Pe pagina de Facebook a băncii a apărut însă următorul mesaj:

„Ca urmare a incidentului înregistrat astăzi, care ne afectează serviciile online, vă reamintim că puteți merge în oricare din sucursalele noastre pentru efectuarea de plăți și operațiuni urgente. De asemenea, vă informăm că toate celelalte servicii ale băncii sunt funcționale (precum bancomate, terminale de plată și carduri).

Dragi clienți,

Momentan întâmpinăm un incident care impactează:- Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice; - Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice; - Raiffeisen SmartToken; - Raiffeisen Smart Business; - Noul Raiffeisen Online IMM; - OpenBanking (AISP/PISP/CISP);- Înrolarea cardurilor din Smart Mobile pentru Google Pay și Apple Pay este afectată (push provisioning);- Smart Market – flux înrolare.

Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor pe website-ul băncii, accesând următorul link.

Cauza este în curs de remediere.

Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate).

Mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate!”

În comentariile publicate de clienții Raiffeisen la această postare, oamenii scriu că aplicațiile online nu funcționează sau funcționează cu intermitențe încă de azi-dimineață și că unii nu și-au putut cumpăra biletele de avion.

În acest moment, la deschiderea aplicațiilor figurează că lucrările de mentenanță au fost prelungite până la 0ra 17,00.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite