O companie aeriană prezentă în România refuză plățile cash la bordul avioanelor
0O companie aeriană prezentă în România a anunțat luni că nu va mai accepta plățile cash la bordul avioanelor și că va aplica un sistem de bonusare a pasagerilor care îndeplinesc anumite condiții.

Începând cu 1 aprilie 2025, toate achizițiile de la bord vor fi procesate exclusiv prin plăți cu cardul, inclusiv prin metode contactless precum Apple Pay, Samsung Pay, Android Pay și Google Pay, a informat luni Wizz Air, precizând că „este încântată să își extindă opțiunile de plată prin acceptarea cardurilor Revolut, pe lângă cele VISA și Mastercard, atât de credit, cât și de debit”.
În plus, compania anunță bunusuri pentru pasagerii care îndeplinesc anumite condiții: „ca parte a colaborării Wizz Air cu Revolut, toți noii utilizatori Revolut vor putea câștiga până la 25 de euro înapoi după ce se înscriu și cheltuiesc primii 5 euro cu Revolut. De asemenea, clienții Revolut Pay pot să câștige RevPoints – programul de loialitate al Revolut – și să le folosească pentru cumpărături prin Revolut Pay sau pentru zborurile Wizz Air. Până la 4 aprilie 2025, clienții care plătesc pentru zborurile Wizz Air folosind Revolut Pay pot câștiga de 10 ori mai multe RevPoints pentru achizițiile lor (se aplică Termeni și condiții)”.
Vouchere preplătite
În plus, pasagerii pot achiziționa un voucher preplătit prin intermediul aplicației mobile Wizz Air pentru o experiență îmbunătățită la bord, garantând siguranța absolută a tranzacțiilor și eliminând orice probleme tranzacționale neașteptate.
În conformitate cu această tranziție, vor fi puse în aplicare următoarele reguli:
• Suma maximă combinată permisă pentru achizițiile la bord per client va fi de 150 de euro.
• Pentru tranzacțiile de 50 de euro și peste, va fi necesar un permis de îmbarcare.
Michael Delehant, Senior Chief Commercial and Operations Officer în cadrul Wizz Air, arată că „implementarea plăților fără numerar nu doar că eficientizează operațiunile, dar permite și echipajului nostru să se concentreze mai mult pe furnizarea de servicii excepționale decât pe gestionarea tranzacțiilor în numerar. Acest lucru duce în cele din urmă la o experiență mai eficientă și mai plăcută pentru pasagerii noștri”.