O antreprenoare a dat jobul dintr-o multinaţională pentru producţia de pantofi, iar acum face jumătate de milion de euro din vânzări online şi offline
0Ce legătură există între un fost om de vânzări, Centrul Vechi, mediul online şi producţia de pantofi? Răspuns, foarte pe scurt: un business de aproape o jumătate de milion de euro pe an.
Prima comandă a venit destul de greu, abia după trei luni. Privind retrospectiv, Diana Maria Nedea (34 de ani) ştie şi de ce. „Îmi place să mă joc, să pun culoare, aşa că am vrut să mă nişez pe modele şi colecţii care să aibă o pată de culoare, însă toată lumea voia negru sau bej. Aşa erau tendinţele la acea vreme“. Se întâmpla în 2011, tocmai îşi finalizase prima colecţie de pantofi şi pornise prin ţară în căutarea unor parteneri de distribuţie.
INSPIRAŢIE DE FAMILIE. Absolventă de ASE şi a unui program de master în management şi comunicare în afaceri, Diana Nedea a hotărât în 2011 să renunţe la jobul în vânzări pe care îl avea într-o multinaţională din Bucureşti şi să îşi construiască un alt drum profesional, de această dată antreprenorial, în industria producţiei de pantofi. Mai ales că nu era deloc străină de acest domeniu – părinţii săi sunt ingineri în industria pielăriei şi au pus bazele unui business în domeniul încălţămintei de protecţie, astfel că a reuşit să înveţe din familie secretele meseriei şi să pună pe picioare propria afacere, atelierul Diane Marie Studio.