O antreprenoare a dat jobul dintr-o multinaţională pentru producţia de pantofi, iar acum face jumătate de milion de euro din vânzări online şi offline

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ce legătură există între un fost om de vânzări, Centrul Vechi, mediul online şi producţia de pantofi? Răspuns, foarte pe scurt: un business de aproape o ju­mă­tate de milion de euro pe an.

Prima comandă a venit destul de greu, abia după trei luni. Privind retrospectiv, Diana Maria Nedea (34 de ani) ştie şi de ce. „Îmi place să mă joc, să pun culoare, aşa că am vrut să mă nişez pe modele şi colecţii care să aibă o pată de culoare, însă toată lumea voia negru sau bej. Aşa erau tendinţele la acea vreme“. Se întâmpla în 2011, tocmai îşi finalizase prima colecţie de pantofi şi pornise prin ţară în căutarea unor parteneri de distribuţie.

INSPIRAŢIE DE FAMILIE. Absolventă de ASE şi a unui program de master în mana­­gement şi comunicare în afaceri, Diana Nedea a hotărât în 2011 să renunţe la jobul în vânzări pe care îl avea într-o mul­ti­naţională din Bucureşti şi să îşi construiască un alt drum profesional, de această dată antreprenorial, în indus­tria producţiei de pantofi. Mai ales că nu era deloc străină de acest do­meniu – pă­rinţii săi sunt ingineri în industria pie­lăriei şi au pus bazele unui business în domeniul încălţămintei de pro­tec­ţie, astfel că a reuşit să înveţe din fa­­milie se­cretele meseriei şi să pună pe picioare propria afacere, atelierul Diane Marie Studio.

Citiţi continuarea articolului pe www.newmoney.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite