Litoralul pentru ruşi: Staţiunea Mamaia va avea spot TV în limba rusă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Staţiunea Mamaia va fi promovată şi în limba rusă
Staţiunea Mamaia va fi promovată şi în limba rusă

Operatorii de turism der pe litoral fac eforturi pentru a-i aduce pe turiştii ruşi în România, atât în staţiunile de la Marea Neagră cât şi în Delta Dunării sau pentru circuite în ţară.

Începând de astăzi, spotul de un minut Mamaia Official va fi difuzat şi în limba rusă, în scopul de a aduce cât mai mulţi turişti ruşi pe litoralul românesc, anunţă Asociaţia Litoral – Delta Dunării.

Cea mai nouă modalitate de a atrage turiştii ruşi a fost adoptată de reprezentanţii Asociaţiei Litoral – Delta Dunării (ALDD) după o sesiune de întâlniri cu operatorii din turism de pe piaţa rusă.  

Delegaţia Federaţiei Asociaţiilor de Promovare Turistică (FAPT), alături de ALDD, a prezentat acest film la fiecare întâlnire avută cu touroperatorii ruşi, în cursul vizitei la Moscova, în perioada 24-30 ianuarie.

Spotul este realizat cu fonduri ce provin din taxa de promovare turistică pe care o plătesc comercianţii care îşi desfăşoară activitatea economică în Mamaia şi în zona Sat Vacanţă.

Citiţi în Adevărul Financiar: Mamaia Official: Cum readucem turiştii polonezi pe litoralul românesc?

Printre altele, reprezentanţii ALDD au mai precizat că în lunile mai şi septembrie vor fi promovate pachete speciale „Litoralul pentru ruşi” şi „Delta Dunării pentru ruşi”.

Preşedintele ALDD, Corina Martin, a anuţat săptămâna trecută că a discutat cu marii touroperatori ruşi să itroducă pe timp de vară curse charter între litoralul românesc şi marile aşezări industriale din Rusia. Potrivit Corinei Martin ruşii sunt interesaţi de vacanţe pentru VIP-uri, dar şi de condiţii de cazare de patru şi cinci stele.

Operaţiunea „Rusia”

În paralel cu FAPT şi ALDD, la Moscova au fost  reprezentanţii Autorităţii Naţionale în Turism (ANT) şi Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT care au avut întâlniri cu touroperatorii din Rusia.

„Există mare interes pentru România, a reieşit din discuţiile pe care le-am avut, la Moscova, nu numai cu turoperatori ruşi, ci şi cu omologii noştri, patronat şi minister. Dacă ne dorim turiştii ruşi în România, şi acum este momentul potrivit să îi atragem, trebuie investit urgent în promovarea României în Federaţia Rusă. Cu o acţiune singulară, participarea la târgul de turism de la Moscova, nu vom reuşi să atragem fluxul de turişti ruşi în România”, adeclarat preşedintele ANAT Aurelian Marin.

Citiţi în Adevărul Financiar:  109 ani de Mamaia – O istorie a fiţelor, de la cabine de lemn la magnetul de valută de pe vremea lui Ceauşescu şi fabrica de bani a prezentului

Acesta a precizat că anul trecut, în România, şi-au petrecut vacanţa în jur de 30.000 de turişti din Rusia. O mai bună promovare ar putea creşte considerabil interesul acestora pentru România, însă şi demersurile de promovare trebuie să fie mai agresive.

„Este o şansă pentru România şi trebuie să o folosim. Am deschis o cale de dialog, dar avem nevoie de acţiuni concrete pentru ca România să devină o destinaţie preferată de ruşi. ANAT va continua seria de prezentări şi întâlniri între turoperatorii români şi ruşi nu numai din Moscova, ci şi din Sankt Petersburg şi Ekaterinburg, dar e nevoie şi de implicarea financiară a autorităţilor, pentru că suntem la concurenţă cu Grecia, Croaţia, Bulgaria, Israel şi alte ţări care vor să îi atragă”, a mai declarat Aurelian Marin.

ANAT intenţionează să le prezinte ruşilor nu numai destinaţiile de la Marea Neagră, ci şi circuitele prin Maramureş sau Bucovina, dar şi capacităţile turismului balnear.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite