Harley Davidson şi-a inaugurat un showroom de 700.000 euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Suprafaţa construită se întinde pe 700 mp
Suprafaţa construită se întinde pe 700 mp

Harley Davidson a inaugurat într-un cadru festiv un showroom în zona comercială Băneasa. Cu o investiţie de 700.000 de euro, pe lângă spaţiul generos destinat expunerii celor mai noi motociclete Harley Davidson, noul showroom mai are şi un departament service - unde se asigură asistenţă tehnică şi pentru alte tipuri de motociclete.

Directorul general al Harley Davidson Bucureşti, Bogdan Bucurescu, susţine că la noul showroom clienţiilor nu li se oferă doar motociclete, ci un întreg lifestyle în spirit american. Pe lângă motociclete şi accesorii, linii vestimentare şi obiecte de suvenir, showroomul îşi întâmpină clienţii şi cu un lounge în stil american.

Suprafaţa construită se întinde pe 700 mp, incluzând spaţiul de expunere al showroom-ului şi departamentul service. Showroom-ul, dispus pe două niveluri are o suprafaţă de 500 mp, dintre care 40 mp sunt alocaţi lounge-ului decorat în stil american. Spaţiul de expunere este împărţit în mod egal între motociclete, piese şi accesorii originale Harley-Davidson şi colecţiile MotorClothes. Departamentul service, în care se asigură reparaţii şi asistenţă tehnică pentru orice marcă de motociclete are o suprafaţa de 150 mp. În plus, clienţii au la dispoziţie 40 de locuri de parcare în faţa clădirii.


"Suntem foarte mândri că avem această locaţie în Bucureşti. Ziua de astăzi demonstrează că noi credem în acest stil de viaţă", a spus Bucurescu.

Marc McAllister, Managing Director al filialei Harley-Davidson European Direct Markets, prezent şi el la inaugurare a adăugat: „Noul dealership Harley-Davidson Bucureşti întăreşte poziţia strategică a mărcii pe piaţa românească şi reprezintă cu succes produsele şi serviciile noastre, având capacitatea să menţină la cote înalte interesul de care se bucură Harley-Davidson în România.

Cu o cotă de piaţă de 19,2% la motocicletele de peste 600 cmc în primele 9 luni ale anului, Harley a vândut 110 unităţi în 2008 - 2009. O treime din venituri vin însă din serviciiile after-sale, potrivit standardelor industriei, dar aceste servicii sunt oferite şi pentru fidelizarea clienţilor.

Deşi scăderea pe piaţa moto este de peste 60% în 2009, iar compania a estimat că în 2010 nu va exista o revenire spectaculoasă, în ianuarie Harley inaugurează un magazin şi în Constanţa. Acesta va avea o suprafaţă de 120 mp, fără service.

Harley-Davidson reprezintă mai mult decât o marcă de motociclete, este un veritabil stil de viaţă. Dorinţa nostră este aceea de a le oferi posesorilor şi admiratorilor mărcii experienţa Harley-Davidson completă, motiv pentru care vom continua să le asigurăm produse şi servicii de o calitate unică pe piaţa moto şi să dezvoltăm în viitor noi programe dedicate clienţilor noştri şi comunităţii H.O.G. din România”, a declarat Bogdan Bucurescu.

Totodată, Harley Davidson Bucureşti este şi centrul clubului H.O.G. din România. H.O.G., Harley Owners Group, este cel mai mare club sponsorizat de un producător de motociclete, reunind peste un milion de membri activi în lumea întreagă. H.O.G. Bucureşti a fost înfiinţat oficial în 2008.

image
Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite