Ford va avea în stoc 45.000 de mașini cărora le lipsesc unele componente

0
Publicat:

Costurile Ford cu furnizarea, legate de inflaţie, vor fi cu aproximativ un miliard de dolari mai mari decât se estima în acest trimestru, iar compania va avea în stoc 40.000 - 45.000 de vehicule cărora le lipsesc unele componente, ceea ce va întârzia vânzările, transmite Reuters.

40.000 - 45.000 de vehicule vor fi finalizate şi vândute în trimestrul patru FOTO Unsplash
40.000 - 45.000 de vehicule vor fi finalizate şi vândute în trimestrul patru FOTO Unsplash

Al doilea producător auto american şi-a reconfirmat previziunile privind obţinerea în acest an a unui profit ajustat înainte de taxe şi impozite între 11,5 şi 12,5 miliarde de dolari, ,,în pofida limitelor privind disponibilitatea anumitor componente, precum şi a plăţilor mai ridicate făcute furnizorilor, pentru a contracara efectele inflaţiei".

,,Pe baza recentelor negocieri, costurile cu furnizarea, legate de inflaţie în trimestrul trei vor fi de aproximativ un miliard de dolari mai ridicate decât se estima iniţial", a informat Ford, potrivit Agerpres.

Deficitul de componente va avea ca rezultat un număr mai mare de vehicule construite dar rămase în stoc.

Ford a estimat că 40.000 - 45.000 de vehicule ,,vor fi finalizate şi vândute dealerilor în trimestrul patru", acestea fiind în principal modele scumpe - camioane şi SUV-uri.

De asemenea, Ford se aşteaptă la un profit ajustat înainte de taxe şi impozite între 1,4 şi 1,7 miliarde de dolari în trimestrul trei.

În iulie, Ford avertiza că se confruntă cu o continuare a perturbărilor din lanţurile de aprovizionare.

,,Furnizorii au lucrat nonstop în timpul pandemiei... vedem că problemele din lanţurile de aprovizionare afectează producţia", a afirmat directorul financiar al Ford, John Lawler.

În ultimii doi ani producătorii auto s-au confruntat cu o serie de perturbări în lanţurile de aprovizionare, care au întârziat în mod repetat producţia de vehicule, deseori din cauza deficitului de semiconductori.

Luni, Volkswagen, cel mai mare producător european de automobile, a anunţat că nu se mai aşteaptă la încheierea deficitului de cipuri în 2023, şi se pregăteşte de „noua normalitate" a perturbărilor din lanţurile de aprovizionare.

Sunt în grafic investiţiile pentru noile capacităţi, dar va fi probabil un deficit structural de semiconductori şi în 2023", a declarat şeful achiziţiilor, Murat Aksel, într-un interviu acordat săptămânalului german Automobilwoche, adăugând că: „este o problemă structurală care nu poate fi rezolvată atât de rapid".

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite