Filmele care fac bani pe TV

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Filmele de acţiune din prime-time atrag cele mai mari volume de publicitate comercială. „Titanic“ a vândut spaţii publicitare în valoare de 100.000 de euro pentru Pro TV, ocupând prima poziţie în topul filmelor cu cele mai mari venituri din reclamele difuzate.

Clasamentul filmelor care au adus cei mai mulţi bani televiziunilor din vânzările de publicitate, în primele şapte luni ale acestui an, este dominat de producţii comerciale, de acţiune, violenţe, cu vedete al căror rating este garantat: Jean-Claude Van Damme, Jackie Chan, Steven Seagal şi Jason Statham.

Totuşi, peste toate aceste pelicule pline de împuşcături, sânge şi pumni, cea mai profitabilă a fost super-producţia lui James Cameron, „Titanic", care a adunat, potrivit calculelor revistei „Forbes România", aproape 100.000 de euro din reclamele incluse în pauzele publicitare. (Calcul s-a făcut pe baza punctelor de audienţă înregistrate de reclame difuzate.)

Cele 259 de filme transmise de Pro TV în prime time au atras un volum de publicitate în valoare de 10,1 milioane de euro (estimare „Forbes"). În aceeaşi perioadă, Antena 1 a difuzat 193 de filme, care au vândut spaţii publicitare în valoare de 4,27 milioane de euro. Filmul care a atras cele mai mari venituri din publicitate a fost „Grănicerul" (cu Jean-Claude Van Damme), 58.000 de euro. Prima TV a încasat 1,67 milioane de euro din publicitatea difuzată în timpul filmelor, în timp ce Kanal D şi TVR 1 au obţinut 480.000 de euro, respectiv 300.000 de euro.

Noul număr „Forbes România", de luni, 22 august, la chioșcuri în care mai puteţi citi despre:

Seducţia golfului. Familia regală, Clubul Diplomaţilor, Paul Tomiţă, Lac de Verde sau principalele capitole ale istoriei golfului românesc.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite