Curs pentru relaţia cu clienţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Persoanele a căror activitate se bazează pe interacţiunea cu alte persoane au la dispoziţie cursul "Customer Service". Acesta contribuie la construirea unei baze de abilităţi şi tehnici care

Persoanele a căror activitate se bazează pe interacţiunea cu alte persoane au la dispoziţie cursul "Customer Service". Acesta contribuie la construirea unei baze de abilităţi şi tehnici care să ajute participanţii în comunicarea şi relaţionarea cu clienţii, interni sau externi, promit organizatorii. Cursanţii vor învăţa cum să transforme orice interacţiune cu clienţii într-o experienţă productivă, să elimine jargonul tehnic şi frustrarea. De asemenea, vor putea să trateze cu profesionalism clienţii dificili, să evite transferul stării emoţionale de la o situaţie la alta şi să ofere o alternativă pozitivă la orice cerere din partea unui client. Cursul "Customer Service" se va desfăşura în 13 noiembrie, la Bucureşti, fiind organizat de Telephone Doctor, liderul cursurilor de Customer Service din SUA. (A.M.)

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite