Cu ce ambiţii de business pleacă în cursă noul CEO al La Fântâna

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Adrian Nanulescu, general manager La Fântâna FOTO comunicate.mediafax.biz
Adrian Nanulescu, general manager La Fântâna FOTO comunicate.mediafax.biz

Atlet de triatlon şi manager cu experienţă în cadrul unor multionaţionale din zona serviciilor, Adrian Nanulescu a preluat recent cârma celui mai important furnizor de apă în sistem watercooler pe plan local şi a detaliat pentru wall-street.ro cum aratî agenda sa pentru acest an.

De profesie inginer, Adrian Nanulescu (50 de ani) a condus timp de zece ani departamentul de business-to-business al Orange Romania. Experienta manageriala a continuat cu pozitia de CEO al Antena Group. In plus, el a colaborat pentru o perioada si cu producatorul Vel Pitar.

La inceputul acestei luni el a preluat conducerea La Fantana, companie care detine o cota de piata de 67% pe segmentul serviciilor de aprovizionare cu apa in sistem watercooler si purificator.

„Stiam ca este lider de piata, am fost client La Fantana atat acasa, cat si la serviciu. Observam La Fantana ca fiind o companie dinamica, un business care crestea mereu in pofida dificultatilor din piata. Realitatea e mai buna, colegii din companie m-au surprins placut”, afirma Nanulescu.

Si-a propus un interval de doua luni pentru „a citi” in detaliu business-ul detinut in proportie de 75,5% de Innova Capital prin fonduri de private equity.

„Un sfert din timp il petrec in chestiuni operationale, iar restul cunosc departamentele, echipele, managerii. Vad business-ul prin ochii lor. As vrea sa mobilizez si mai tare echipa, cred foarte mult in motivatia care vine din interiorul fiecaruia. Lucrul cu un fond de investitii, ca sa vorbesc in termeni triatlonistici, este un fel de competitie. Trebuie sa-i intelegi cererile, nevoile si sa livrezi rezultate”, considera CEO-ul La Fantana.

Citeşte continuarea pe wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite