Concedieri masive la Paramount Global, în ciuda numărului record de vizionări ale Super Bowl

0
Publicat:

Paramount Global concediază sute de angajați, la doar o zi după ce compania a anunțat că CBS a avut un număr record de vizionări pentru Super Bowl, a declarat directorul executiv Bob Bakish, într-un memoriu intern adresat angajaților.

Un bărbat își cară lucrurile din birou într-o cutie după ce a fost concediat
Paramount Global concediază sute de angajați

Paramount va face concedieri, urmând să renunțe la aproximativ 800 de oameni, sau aproximativ 3% din forța de muncă, potrivit unei persoane familiarizate cu problema. Paramount Global a încheiat anul 2022 cu aproximativ 24.500 de angajați cu normă întreagă și cu normă parțială, scrie CNBC.

Aceste ajustări ne vor ajuta să ne dezvoltăm impulsul și să ne executăm viziunea strategică pentru anul următor – și cred cu fermitate că avem multe motive să fim entuziasmați”, a scris Bakish în notă.

Paramount Global deține o varietate de active, inclusiv CBS, Paramount Pictures, Pluto TV, Paramount+ și rețele de cablu, inclusiv Nickelodeon, BET și Comedy Central. Reducerile de locuri de muncă au loc pe măsură ce compania media ia în considerare opțiunile de fuziune și achiziție. Paramount Global a purtat discuții de fuziune timpurie cu Skydance Media și Warner Bros. Discovery în ultimele luni, a raportat anterior CNBC.

Compania media a avertizat angajații cu privire la reduceri iminente într-o notă internă din 25 ianuarie. Bakish a spus la acea vreme că Paramount Global trebuie să „cheltuiască mai puțin”.

Serviciul său de streaming Paramount+ continuă să piardă bani în fiecare trimestru. Platforma a pierdut 238 de milioane de dolari în al treilea trimestru. Compania raportează câștigurile din al patrulea trimestru pe 28 februarie.

Super Bowl 58 de la CBS a fost cea mai vizionată emisiune de televiziune din istorie, cu aproximativ 123,4 milioane de persoane vizionate pe toate platformele.

CBS a perceput o medie record de 6,5 milioane de dolari pentru fiecare reclamă de 30 de secunde pentru Super Bowl, conform companiei de cercetare Guideline.

Rețeaua a câștigat zeci de milioane de venituri suplimentare, deoarece meciul dintre Kansas City Chiefs și San Francisco 49ers a intrat în prelungiri.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite