Cine conduce în topul agenţiilor de media

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Principalele agenţii de media de pe piaţa autohtonă de comunicare au avut anul trecut o cifră totală de afaceri de 315,3 milioane de euro, cu 3,6% mai mică decât în 2011. Efectele crizei economice nu s-au resimţit atât de puternic pe această piaţă.

Din cele 21 de agenţii de media monitorizate de „Forbes România” (firme ce tranzacţionează spaţii de publicitate), 12 au suferit în 2011 scăderi ale cifrei de afaceri faţă de anul precedent. Restul de nouă au reuşit să-şi crească businessul. La nivelul pieţei agenţiilor de media, scăderea volumului de afaceri a fost de 3,6%. Nesemnificativă.

Cel mai mare profit net a fost raportat de Media Investment (parte a holdingului de comunicare The Group): 1,9 milioane de euro. De altfel, agenţia condusă de Dan Balotescu se plasează pentru al doilea an consecutiv în fruntea clasamentului „Forbes România”, în funcţie de cifra de afaceri. Printre clienţii importanţi ai Media Investment în 2011 s-au numărat: Cosmote, Henkel, Hochland şi Domo.

Vezi într-un tabel pe Forbes.ro cum arată TOPUL agenţiilor de media

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite