Ce planuri de afaceri are compania care pune ciocolată produsă în România pe rafturi din China sau Canada
0
Producătorul de ciocolată Heidi Chocolat investeşte câteva milioane de euro în capacitatea de producţie pe care o are în România şi targeteaza o creştere de 50% a afacerilor până în 2020, când îşi propune să deţină o cotă de 10% din piaţă de tablete de ciocolată locală, a declarat CEO-ul companiei Franco del Fabro.
Compania a inaugurat o nouă secţie de producţie din cadrul fabricii din Bucureşti, proiect început în 2014 şi care va fi finalizat anul viitor, printr-o investiţie totală de 15 milioane de lei (circa 3,5 milioane de euro).
"Am început construcţia în luna mai a anului trecut, iar cei circa 1.000 de metri pătraţi au fost finalizaţi în octombrie-noiembrie 2014. Ulterior, am început şi dotarea cu echipamente noi, iar producţia în noua unitate a început efectiv în luna septembrie 2015. Doar în 2015 compania a investit şapte milioane de lei în proiect", a arătat Franco del Fabro.
Citeşte continuarea articolului pe wall-street.ro