Care sunt avantajele oferite de serviciile înfiinţare sau închidere firmă?

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
aaa

Lumea în care trăim cunoaşte o dinamică cu totul specială. La fel se întâmplă şi cu domeniul afacerilor în care datorită concurenţei accentuate firme ce au un succes răsunător astăzi, mâine pot ajunge la un faliment rapid. În plus evoluţie tehnologiei, accesul nelimitat la internet şi mutarea celor mai multe business-uri în mediul online au schimbat mult lumea.

Astfel se face că durata de viaţă a multor afaceri s-a scurtat şi zilnic este nevoie de din ce în ce mai mult sprijin prin servicii de infiintare si inchidere firma fara activitate.

De oricare dintre aceste servicii aţi avea nevoie Adisaf Consulting Managemet oferă asistenţă de specialitate şi prestează o gamă completă de activităţi ce implică relaţia cu Registrul Comerţului. Se ocupă de înfiinţări şi dizolvări firme, cesiuni părţi sociale, cereri de menţiuni, majorări de capital, schimbare sediu social, declarare sau desfiinţare punct de lucru şi găzduire sediu social pentru firme. De asemenea tot de la această firmă puteţi beneficia de: managementul şi suportul afacerilor, administrare imobile pe bază de contract, autorizaţii şi avize de funcţionare.

Care sunt avantajele apelării la serviciile unei companii de înfiinţare/ desfiinţare firme?

Având în vedrere specificul acestui tip de activităţi şi birocraţia inevitabilă ori de cîte ori vorbim  de relaţia cu diverse instituţii ale statului, aceste servicii sunt extrem de utile atât peroanelor fizice care vor să infiinţeze o firmă, cât şi persoanelor juridice care nu au suficient timp pentru a face demersurile necesare pentru modificarea de acte sau pentru lichidarea unei firme fără activitate.

Pregătirea dosarului cu toate actele necesare şi drumurile repetate pe la diverse alte instituţi îi fac pe mulţi dintre doritorii de a beneficia de astfel de servicii să se simtă descurajaţi. Pentru a rezolva rapid lucrurile şi pentru a scapa cât mai repede de toată această nebunie, cel mai bine este să apelaţi simplu la o firmă cu experienţă, care se ocupă de acest tip de servicii de suficient timp pentru a le face să pară mult mai simple.

Iată câteva dintre avantajele pe care o astfel de companie le poate aduce potenţialilor beneficiari:

  • Veţi avea parte de experineţa unei firme cu personal care cunoaşte foarte bine toate detaliile demersurilor şi care pot face mult mai uşor acest lucru, în numele vostru.
  • Nu veţi mai pierde timp pentru a alerga pe la diverse instituţii pentru a obţine documentele, acordurile, certificatele şi adeverinţele necesare.
  • Dacă optaţi şi pentru un contract de gazduie sediu social veţi scapa de nevoia de a face dovada deţinerii unui astfel de loc sau de necesitatea de a prezenta un contract de vânzare-cumpărare, închiriere sau comodat, deorece firma vă poate pune ea la dispoziţie acest serviciu.
  • La sediul firmei care se ocupă de acest tip de servicii poate fucţiona un număr nedeterminat de sedii sociale, deci chiar şi în cazul în care doriţi să înfiinţaţi mai multe firme aveţi posibilitatea de a realiza acest lucru în acelaşi loc.
  • Puteţi alege să primiţi aici toată corespondenţa oficială.
  • Costurile sunt competitive şi avantajoase.

Acest tip de servicii vine în ajutorul tuturor celor care au idei de afaceri, dar nu dispun de timpul necesar înfiinţării unei firme sau de un loc pentru sediul social. Ele sunt la fel de utile şi celor care vor să desfiinţeze o firmă şi sunt prinşi în alte activităţi.

Aceste servicii va pot oferi răgazul de care aevţi nevoie pentru a vă ocupa mai bine de punerea la punct a tuturor detaliilor legate de activitatea pe care doriţi să o începeţi sau pentru a avea timp de ce este mai important de făcut. Este foarte simplu să lăsaţi pe mâna specialiştilor problemele care ţin de relaţia cu Registrul Comerţului şi voi să vă focalizaţi pe a face ceea ce este mai urgent pentru voi.

De ce aveţi nevoie pentru a beneficia de serviciul de infiinare / desfiinţare SRL ?

Pentru a înfiinţa un SRL este nevoie să întocmiţi un dosar cu toate actelele necesare, solictiate de Registrul Comerţului. Acestea sunt în principal cartea de identitate sau paşaportul asocialului sau asociaţilor sau administratorului societăţii, dovada sediului social, specimenul de semnătură, rezervarea denumirii societăţii şi o serie de cereri speciale.

Procedura de închidere a firmei şi cea de dizolvare, lichidare sau radiere firmă implică înregistrarea la Oficiul Naţionala al Registrului Comerţului a două dosare. Primul dosar este cel de închidere firmă, cel de-al doilea este cel de lichidare şi radiere firmă. Procesul este destul de anevoios şi presupune redactarea de numeroase acte speciale şi aşteptare.

Dacă întâmpinaţi dificultăţi în strângerea acestor acte sau nu aveţi timp să vă ocupaţi de acest demers cel mai rentabil este să apelaţi la serviciul de infiinţare firme oferit de o firmă cu experineţă, care vă poat oferi aonsiliere şi asistenţă de specialitate pentru toate serviciile ce implică relaţia cu Registrul Comerţului.

De oricare dintre serviciile de înfiinţare a unei firme, găzduire, modificarea sediului social al acesteia, desfiinţare şi lichidare firme şi consultanţă în afaceri aţi avea nevoie apelaţi la serviciile Adisaf Consulting Management. Pentru mai multe informaţii şi pentru a solicita o ofertă accesaţi site-ul Adisaf.ro.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite