Articol publicitar

Cardul cadou -  Tu le oferi cardul, ei îşi aleg cadoul

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Deşi multi dintre ei nu au primit până acum un card cadou, 90% din respondenţii unui studiu efectuat de Decathlon România ar prefera să primească unul în locul cadoului ales de prieteni. Tocmai acesta este şi motivul pentru care  companiile aleg să ofere din ce în ce mai mult carduri cadou angajaţilor şi partenerilor de afaceri, atât ca motivare cât si ca recunoaştere a meritelor.

Adevarul este ca in secolul vitezei, ne dorim din ce in ce mai putin timp petrecut in cautarea cadoului perfect. Companiile au reactionat si au adus pe piata modalitatea cea mai facila si eficienta de a oferi un cadou: Cardul Cadou.

Ce este un card cadou?

In cele mai multe cazuri, cardul cadou are forma unul card bancar care este lipit pe un suport de carton de forma unei felicitari pe care poti scrie un mesaj sarbatoritului. Tot ce trebuie să faci este sa il incarci cu suma dorită şi să îl oferi prietenilor sau familiei.  Ei isi vor alege produsele sau serviciile preferate din magazinul respectiv si vor achita cu cardul cadou.

In cazul Decathlon, cardul cadou poate fi incarcat cu orice valoare intre 20 si 500 ron are valabilitate 2 ani si poate fi folosit ori de cate ori doreste clientul in limita sumei cu care s-a incarcat cardul” declara, responsabilu; programului Card Cadou al Decathlon, Mirela Vlad care mai  adauga:  “Mai mult, cei care primesc carduri cadou pot sa le foloseasca in orice magazin Decathlon atat din Romania cat si din strainatate”

90% din respondenti ar dori sa primeasca un card cadou

Decathlon Romania a realizat in noiembrie 2013 un studiu de piata la care au participat 700 de respondenti, iar rezultatele au fost surprinzatoare.

“Doar 20% din respondenti au primit pana acum un card cadou, insa aproape 90% din ei ar dori sa primeasca unul in locul unui cadou ales de prieteni” ne-a spus reprezentantul Decathlon Romania.

Intrebati “Cu ce ocazie ar oferi un card cadou?”, 28% din respondenti au ales ziua de nastere, 31% considera ca de Craciun sau Paste este un alt moment potrivit, iar alti 20% l-ar oferi cu ocazia unei onomastici sau a unei aniversari.

La intrebarea “De ce aleg sa ofere un card cadou?” Cel mai frecvent motiv a fost “Libertatea de a-si alege cadoul”, urmat de si “Eficienta achizitiei raportat la timpul investit”. Printre raspunsuri s-au numarat si “Nu cunosc persoana foarte bine”, Pot contribui la achizitia unui produs mai scump” sau “Pentru ca este un cadou diferit”.

image

Cadoul ales de companii pentru angajati

Acesta modalitate  de a face un cadou nu se limiteaza doar de persoanele fizice, companiile alegand din ce in ce mai mult acest tip de produs.

“Am avut clienti care au achizitionat carduri cadou pentru a le oferi angajatiilor in locul traditionalului “cos cu produse” de Craciun sau de Paste. Alte companii au ales sa le ofere drept premii pentru angajati pentru rezultatele obtinute la concursuri interne sau pentru indeplinirea targeturilor. S-a intamplat sa fim contactati si de companii care doreau sa ofere Cardul Cadou Decathlon ca premiu pentru concursuri organizate pentru clientii lor. Este mai usor pentru companie si mai potrivit pentru angajati” declara responsabilul Card Cadou Decathlon. “In urma analizelor interne, am tras concluzia ca angajatii care au primit acest cadou, l-au folosit in primele 3 luni de la primire”

Cum arata viitorul comercializarii cardurilor cadou?

Avand in vedere ca in Romania, piata este inca frageda, iar uneori avem senzatia ca, a oferi un card cadou  este impersonal, viitorul arata neasteptat de bine si confirma trendul economiilor din vest. Spre exemplu, in SUA s-au achizitionat 23 miliarde de dolari in carduri cadou in 2010. Conform unui studiu facut de Federatia Nationala de Retail, in 2012, aproape 81% din americanii adulti au achizitionat cel putin un card cadou de sarbatori.

De asemenea, in Marea Britanie piata cardurilor cadou ajunge la 5 miliarde lire pe an.

In Franta, cardul cadou nu mai este de mult o achizitie “pe ultima suta de metri”, ci cadoul la care se gandesc de la inceput.  Intr-un studiu realizat in 2012, 64% din francezi au primit un card cadou, in timp ce 58% au oferit  cel putin un astfel de cadou. In plus, rata de satisfactie a acestora s-a situat la extraordinara cota de  90% din totalul clientilor!

Pentru mai multe informatii despre cardul cadou de la Decathlon vizitati : http://www.decathlon.ro/content/13-card-cadou

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite