Blue Air şi Tarom anunţă noi servicii pentru pasageri

0
Publicat:
Ultima actualizare:
pasageri aeroport cluj

În calitate de membre ale prestigioasei Asociaţii Internaţionale de Transport Aerian (IATA), companiile româneşti Blue Air şi TAROM au anunţat lansarea a două noi parteneriate privind protecţia pasagerilor şi eliminarea unor formalităţi.

Primul parteneriat între Blue Air şi Tarom face referire la protecţia pasagerilor în caz de întârziere a cursei.

Pe rutele comune şi în limita locurilor disponibile la bord, fiecare companie se angajează să accepte biletele de călătorie ale pasagerilor partenerului şi transportul acestora la destinaţia aleasă. Acest acord are la bază rezoluţia IATA 735 attachment A, B, C. Parteneriatul transmite un mesaj suplimentar de siguranţă către toţi pasagerii Blue Air şi TAROM, în cazul unor întârzieri neprevăzute.

Primele două companii româneşti de transport aerian mai informează pasagerii cu privire la acordul Through check in, prin care se asigură o experienţă fluentă de călătorie.

Cu un singur bilet de călătorie, pasagerii vor beneficia de transferul automat al bagajelor de cală, fără a mai fi necesare alte formalităţi suplimentare. Acest acord se bazează pe rezoluţia IATA 780 Attachment A, Article 3.

“Suntem încrezători că aceste două parteneriate reprezintă un pas înainte pentru industria de aviaţie din România şi vor contribui la creşterea calităţii serviciilor oferite de Blue Air şi de Tarom. Suntem mândri că realizăm această colaborare alături de prestigiosul brand naţional Tarom şi că extindem, astfel, posibilităţile de călătorie ale pasagerilor noştri”, a declarat Tudor Constantinescu, Director Comercial Blue Air.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite