Raiffeisen a digitalizat complet relaţia cu casele de pensii, inclusiv cu cele ale MApN, MAI şi SRI

Raiffeisen a digitalizat complet relaţia cu casele de pensii, inclusiv cu cele ale MApN, MAI şi SRI

Raiffeisen a digitalizat complet relaţia cu casele de pensii, inclusiv cu cele ale MApN, MAI şi SRI, procesarea li transmiterea dosdarelor de pensii efectuându-se exclusiv online, a informat banca.

Ştiri pe aceeaşi temă

Alimentarea conturilor de pensii deschise la Raiffeisen Bank se face acum online si instant pentru ca banca si-a digitalizat 100% relatia cu toate casele de pensii din Romania (CNPP, MAI, MapN, SRI). Procesarea, respectiv transmiterea dosarelor pentru încasarea pensiilor în cont deschis la Raiffeisen Bank se face exclusiv online, eficientizând timpul şi efortul de ambele părţi. 
 
„Am mai parcurs încă un pas important în procesul de digitalizare a serviciilor oferite clienţilor noştri. Acest pas înseamnă consolidarea relaţiei cu un segment de clienţi important pentru bancă prin eficientizarea serviciilor şi a proceselor operaţionale. In prezent avem active aproximativ 350.000 de conturi de pensii.” a spus Vladimir Kalinov, vicepreşedinte retail la Raiffeisen Bank. 
 
Raiffeisen Bank este una dintre băncile universale aflate în top 5 in Romania şi deserveşte 2,2 milioane de clienţi, persoane fizice si juridice. Banca are peste 4.600 de angajaţi, 300 de agenţii în toată  ţara, 700 de ATM-uri, 400 de maşini multifuncţionale (MFM-uri) si o reţea de peste 24.400 de POS-uri. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările