O bancă te lasă să schimbi bani la cursul BNR. În ce interval orar poţi face asta

O bancă te lasă să schimbi bani la cursul BNR.
În ce interval orar poţi face asta

UniCredit Bank le dă românilor oportunitatea să realizeze schimburi valutare la cursul Băncii Naţionale a României (BNR). Opţiunea este disponibilă în fiecare zi lucrătoare, însă numai între anumite ore.

Ştiri pe aceeaşi temă

Potrivit unui anunţ al băncii, în premieră pentru piaţa românească, Unicredit le va permite clienţilor deţinători de conturi să realizeze schimburi valutare la cursul BNR, la o anumită oră, în fiecare zi.

Astfel, între orele 13.15 şi 14.15, în fiecare zi lucrătoare, clienţii GeniusCont UniCredit pot realiza un schimb valutar de maxim 1.000 euro sau echivalent la cursul BNR, prin online sau mobile banking.

Întervalul de o oră a fost stabilit imediat după momentul în care se anunţă cursul de schimb calculat de BNR, tocmai pentru a limita consecinţele acestei volatilităţi. Facilitatea este disponibilă pentru toate categoriile de clienţi care pot accesa oferta GeniusCont, mai puţin pentru conturile deschise în numele minorilor.

Aceasta este una dintre facilităţile incluse în noua ofertă lansată de bancă pentru clienţii persoane fizice, deocamdată unică în piaţă.

Ce facilităţi mai oferă

Banca a lansat o nouă ofertă tranzacţională adresată persoanelor fizice, prin 6 oferte personalizate în funcţie de vârsta şi veniturile clienţilor. Condiţionat de folosirea serviciilor de mobile sau online banking (cu excepţia categoriilor de clienţi minori sau pensionari, exceptaţi de la această restricţie), comisioanele sunt zero atât pentru administrarea conturilor, cât şi pentru retrageri de numerar de la ATM-uri, scrie News.ro.

Cele 6 oferte tranzacţionale GeniusCont lansate de UniCredit sunt: Junior (pentru minori), iCont (tineri între 18 şi 24 de ani), Clasic (salariaţi care încasează cel puţin 700 de lei lunar prin contul deschis la UniCredit), Pensionar (petru pensionari), Gold (clienţi cu încasări lunare de peste 5.000 de lei în cont sau care au la bancă economii ori investiţii de peste 200.000 de lei) şi Platinum (clienţi care încaseayă lunar peste 20.000 de lei sau au economii ori investiţii de cel puţin 900.000 de lei).

Pentru toate categoriile există o ofertă comună, care include comisioane 0 pentru administrarea lunară a contului curent, încasări în cont, utilizarea Mobile Banking şi Online Banking, retragerea de numerar de la orice ATM din România şi pentru plăţile electronice în lei realizate către orice bancă din România.

Accesibilă tuturor este şi oferta de schimb valutar ″Happy Hour Exchange Rate″, precum şi un bonus  prin care clienţii sunt recompensaţi cu 3 lei dacă achită minim 3 facturi de utilităţi într-o lună prin Online Banking, Mobile Banking sau Debit Direct.

Un bonus de 0,15 puncte procentuale la dobândă se acordă şi celor care constituie la bancă depozite la termen, indiferent de maturitate sau de valuta depozitului.

Beneficii suplimentare apar în categoriile Gold şi Platinum, care pot beneficia şi de conturi curente în valută cu administrare gratuită, carduri de debit premium (Gold, respectiv Platinium) cu zero taxă pentru emitere şi administrare, zero comision la retragerea de numerar de la orice ATM din lume, nu doar în România, sau asigurări gratuite de călătorie în străinătate sau pentru protecţia cardului.

„Am creat această ofertă de produs pornind de la o analiză şi o segmentare atentă a pieţei din România deoarece ne dorim să răspundem cât mai bine nevoilor clienţilor noştri şi să inovăm constant, astfel încât interacţiunea lor cu banca să fie cât mai uşoară. Fie că sunt la început de drum, fie că sunt în punctul culminant al carierei sau că se află la pensie, cei care optează pentru una dintre ofertele tranzacţionale GeniusCont vor putea primi beneficii financiare, parte dintre ele unice pe piaţa din România, care răspund perfect nevoilor lor actuale. Ne menţinem astfel promisiunea strategică de a dezvolta constant produsele şi serviciile noastre astfel încât UniCredit să devină un jucător de top pe piaţa de retail din România”, arată Drăgulin.

Potrivit afirmaţiilor sale, toată baza de clienţi a băncii (circa 650.000 anul trecut) va fi mutată pe GeniusCont.

În câţiva ani, banca îşi propune să ajungă la un million de clienţi, cele mai mari eforturi fiind făcute pentru digitalizarea serviciilor şi produselor.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările