Auchan şi Intermarche se aliază pentru a face achiziţii în comun

0
Publicat:

Auchan şi Intermarche vor să se alieze pentru a face achiziţii în comun, la o săptămână după ce au depus o ofertă comună pentru achiziţionarea supermarketurilor pe care vrea să le vândă rivalul Casino.

Magazin Auchan
Auchan şi Intermarche vor să se alieze pentru a face achiziţii în comun. Foto Shutterstock

Alianţa pe termen lung va acoperi achiziţionarea de produse alimentare de la brandurile naţionale, precum şi cumpărarea de produse nealimentare, au informat într-un comunicat comun Auchan şi Intermarche, potrivit Reuters.

Casino anunţase săptămâna trecută că a primit “oferte preliminare indicative de la câteva companii” pentru un număr nespecificat de supermarketuri şi hipermarketuri pe care le-a scos la vânzare.

Deja Intermarche a fost de acord în mai să achiziţioneze 61 de magazine de la Casino şi are opţiunea de a cumpăra, în următorii trei ani, încă 72 de unităţi.

Surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul au declarat marţi pentru Reuters că în acest stadiu “cei mai mulţi jucători de pe piaţa de retail din Franţa”, inclusiv Leclerc, sunt interesaţi de magazinele Casino. Printre alţi potenţiali candidaţi pentru unităţile Casino se află şi grupul german Lidl.

Un membru al Board-ului Auchan, Serge Papin, declara săptămâna trecută că Auchan şi Intermarche au depus o ofertă comună pentru toate magazinele pe care Casino le-a scos la vânzare pentru a obţine numerar.

După finalizarea tranzacţiei, Casino va avea vânzări de doar opt miliarde de euro, faţă de 33,6 miliarde de euro în 2022, înjumătăţindu-şi cota de piaţă în Franţa la aproximativ 3%, estimează analistul Nicolas Champ de la Barclays.

Auchan România a publicat recent cel de-al treilea Raport de Sustenabilitate al companiei care cuprinde date calitative și cantitative privind performanțele non-financiare, impactul activității sale în comunitate și realizările din 2022.

Printre cele mai importante categorii incluse în raport se numără strategia de sustenabilitate și definitivarea Planului pentru Climat 2030, procesul accelerat de decarbonizare atât a operațiunilor din magazine, cât și a produselor. De asemenea, sunt cuprinse cele mai importante proiecte de mediu, promovarea unei alimentații sănătoase și combaterea risipei alimentare, lupta împotriva poluării cu plastic, dar și economia circulară, oamenii din companie și comunitățile sustenabile.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite