Agenţia de monitorizare Media Image Group, acceptată în cadrul FIBEP
0
Compania de monitorizare de presă Media Image Group a fost acceptată ca parte a singurei asociaţii profesionale internaţionale a companiilor de monitorizare (FIBEP), a anunţat astăzi Media Image. Astfel, agenţia va putea monitoriza media din Australia, Asia, Europa, America de Sud şi de Nord.
Includerea Media Image Group în asociaţie a fost decisă în unanimitate, la 17 octombrie, în cadrul congresului FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse), desfăşurat săptămâna trecută la Buenos Aires.
Ca membră FIBEP, Media Image va avea acces şi va monitoriza media din Australia, Asia, America de Sud şi Nord, Europa. Astfel, începând cu luna octombrie, compania de monitorizare va oferi clienţilor săi acces la date provenite din ţări precum Australia, Rusia, China, India, Malaiezia, Singapore, Statele Unite, Argentina, Brazilia.
"Diversificarea serviciilor şi accesul larg pe care îl vom avea de acum înainte la media din peste 40 de ţări vor întări calitatea serviciilor pe care le oferim clienţilor noştri", a declarat Miron Mateescu, director de marketing la Media Image Group, prezent la congres.
Printre clientii Media Image se află Carrefour, Dacia, Bancpost, ING Group, Raiffeisen Bank, Alpha Bank şi Unicredit Ţiriac Bank.
FIBEP este singura asociaţie profesională a companiilor de monitorizare şi reuneşte mai mult de 80 de membri din 46 de ţări.