Afacerile Metro România au crescut cu 11%
0Vânzările companiei Metro Cash&Carry în România au crescut anul trecut cu 11,2%, la 1,59 de miliarde de euro, potrivit datelor publicate ieri de cel mai mare retailer din Germania. Grupul
Vânzările companiei Metro Cash&Carry în România au crescut anul trecut cu 11,2%, la 1,59 de miliarde de euro, potrivit datelor publicate ieri de cel mai mare retailer din Germania. Grupul german Metro este prezent pe piaţa românească atât prin intermediul diviziei de cash&carry, cu o reţea de 23 de magazine, cât şi al celei de hipermarketuri Real, cu o reţea de 14 magazine, dintre care şase au fost deschise în 2007.
Vânzările tuturor magazinelor Real din România au avut în 2007 o evoluţie pozitivă, se mai arată în raportul grupului Metro.În Europa de Est, vânzările Real au crescut cu 73% şi au reprezentat 21% din totalul încasărilor diviziei. Real a înregistrat în regiune pierderi înainte de deducerea dobânzilor şi impozitelor de 16 milioane de euro, ca urmare a costurilor ridicate legate de extinderea operaţiunilor, inclusiv în România. (Mediafax)























































