Tesla ar fi angajat o firmă de PR pentru a-şi monitoriza angajaţii pe Facebook

Tesla ar fi angajat o firmă de PR pentru a-şi monitoriza angajaţii pe Facebook

FOTO EPA-EFE

Tesla ar fi plătit o firmă de consultanţă pentru a monitoriza interacţiunile angajaţilor pe Facebook atunci când unii dintre ei doreau să formeze un sindicat la fabrica companiei din Fremont, California, relatează CNN.

CNBC a invocat facturi şi „alte documente” care arată că MWW PR a monitorizat discuţiile angajaţilor de pe platformă cu privire la practicile de lucru ale companiei şi un proces pentru hărţuire sexuală. MWW PR a urmărit conversaţiile angajaţilor într-un grup de Facebook al angajaţilor Tesla din 2017 până în 2018.

Tesla şi MWW PR nu au răspuns imediat solicitării CNN Business de a comenta aceste informaţii. Tesla nu a răspuns nici unei solicitări similare a CNBC.

Într-o declaraţie pentru CNBC, MWW PR a declarat că „s-a consultat cu Tesla în 2017-2018 cu privire la un angajament amplu de comunicare internă într-o perioadă de creştere rapidă a companiei.

„Este o practică obişnuită să fie analizată acoperirea media şi conversaţia socială publică despre o companie pentru a obţine informaţii despre problemele şi percepţiile părţilor interesate cu privire la brand”, a transmis firma.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările