Articol publicitar

O franţuzoaică de viţă liberă,  la Viticola Sarica Niculiţel şi Domeniile Prince Matei

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Echipa de marketing Via Viticola se consolidează. Franţuzoaica Solène Cesbron va ocupa funcţia de Marketing Manager.

Solène Cesbron are o experienţă de aproape 15 ani în design şi comunicare, iar ultimii 5 ani i-a petrecut în cadrul Brandient, cunoscuta firmă de consultanţă în strategie şi design de brand, unde a căpătat o înţelegere foarte bună a FMCG-urilor. A lucrat pentru “Decât o Revistă” şi este cofondatoare a studioului de design şi comunicare Zvâc, în 2013. A absolvit École Estienne din Paris cu Diplôme Supérieur d’Arts Appliqués (DSAA) în comunicare şi design şi École Duperré, cu un Brevet de Technicien Supérieur (BTS) în design grafic.

Anul trecut a obţinut diploma WSET level 2 Award in wines.

„Venirea la Via Viticola marchează pentru mine trecerea de la design, la strategie de brand şi apropierea de un domeniu care mă pasionează, vinul. Am moştenit pasiunea pentru vin de la tatăl meu, care este implicat în multe proiecte de promovare a vinurilor din Anjou, şi de la bunicul meu, care a fost viticultor. Sunt bucuroasă să mă alătur echipei ViaViticola, o echipă ambiţioasă şi care se află într-un moment de creştere, în contextul lansării unei noi imagini de brand pentru Caii de la Letea. Primul meu proiect va fi pentru Domeniile Prince Matei şi dezvoltarea portofoliului de branduri în jurul iconicului Prince Matei.” – Solene Cesbron, ViaViticola.

“Întărirea echipei de marketing Via Viticola prin venirea lui Solène, alături de colaborarea cu United Pencils, consolidează strategia grupului Vintruvian de a dezvolta unul dintre cele mai solide portofolii de branduri premium în România  ”, Marius Iliev, Board Chairman Vintruvian Estates

Despre ViaViticola

ViaViticola este o firmă a grupului Vintruvian Estates, grup care deţine cramele Viticola Sarica Niculiţel şi Domeniile Prince Matei. ViaViticola este responsabilă în cadrul grupului cu activităţile de marketing şi de distribuţie pentru toate brandurile din portofoliul celor doi producatori, care includ Caii de la Letea, Prince Matei, Epiphanie ş.a.m.d.

Date importante:

2016 – Intrarea pe piaţa a primelor vinuri după preluarea, în 2015 a Viticola Sarica Niculiţel de un nou acţionariat.

2017 – anul în care vinurile Viticola Sarica Niculiţel încep să culeagă laurii în Concursurile internaţionale şi înregistrază o premieră pentru România, prima medalie de aur la Bruxelles pentru un rose şi în total 3 medalii obţinute doar cu rose-uri;

2018 – Rose-ul Caii de la Letea primeste titlul de Rose-ul numarul 1 din Romania;

2019 – Anul preluarii podgoriei din Zoreşti unde se produce iconicul Prince Matei (actual Domeniile Prince Matei).  Viziunea managementului Grupului Vintruvian este să creeze branduri care să emane spiritul şi emoţia locului din care provin, aducând o importantă contribuţie la strategia grupului de a deţine unul dintre cele mai valoaroase portofolii de branduri premium din peisajul vinului românesc.

          - pentru prima dată în istoria Concours Mondial de Bruxelles, un vin din soiul Aligote obţine medalia de Aur şi acesta este produs de Viticola Sarica Niculitel. Totodată, Viticola Sarica Niculiţel îregistrează un record în materie de medalii obţinute la Bruxelles, 5 medalii, doua de aur şi 3 de argint.

2020 – anul în care Via Viticola intra în topul spender-ilor media din industria viticolă, ocupând locul 4 cu campania Caii de la Letea

         - obţine 94 de puncte din 100 posibile la prestigiosul concurs Decanter, Londra cu Prince Matei 2017, care a fost cel mai mare punctaj obţinut de un vin roşu românesc în 2020, şi 90 de puncte cu Prince Matei 2013, Domeniile Prince Matei.

Citește mai multe despre: vin
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite