A trecut de la ceasuri la kebab-ul turcesc: o zi bună înseamnă vânzări de 5.000 de euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:
wall street

În urmă cu trei ani, Radu Tănase împreună cu alţi doi acţionari aduceau pe piaţa locală conceptul de kebab boutique, prin care şi-au propus să îi îndepărteze pe români de expresia «cu de toate», oferindu-le în schimb gustul unui kebab autentic.

Absolvent de Drept, Radu Tănase a început prin a vinde timp de un an ceasuri într-un chioşc din Vitan Mall aparţinând brandului Swatch. Ulterior a fost reprezentant de vânzări în cadrul reţelei Cellini, unde cel mai scump ceas pe care l-a vândut costa 120.000 de euro.

Primul restaurant din afacerea Calif a fost deschis în urmă cu trei ani, în Centrul Vechi. În ceea ce îl priveşte, cea mai mare greşeală pe care a făcut-o a fost legată de faptul că nu a deschis această afacere mai devreme.

Citeşte pe wall-street.ro cum a reuşit antreprenorul să reziste în faţa concurenţei acerbe din Centrul Istoric

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite