Yahoo! schimbă strategia: închide uşa rivalilor Google şi Facebook

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Yahoo! nu mai vrea ca utilizatorii să se folosească de Facebook şi Google. AFP
Yahoo! nu mai vrea ca utilizatorii să se folosească de Facebook şi Google. AFP

Yahoo! schimbă regulile de conectare la produsele sale, iar utilizatorii trebuie să ştie că nu se vor mai putea folosi de Facebook sau Google. Compania a decis că fie îţi faci cont, fie spui „pas“.

Yahoo! va elimina posibilitatea de a te conecta la serviciile sale, precum Flickr, folosindu-ţi contul de Facebook sau Google+. În schimb, va trebui să treci pe un Yahoo! ID. Marissa Mayer, directorul companiei, susţine că face acest pas tocmai pentru a trezi interesul pentru produsele companiei, conform Reuters. Poate va stârni un interes mai mare, dar Yahoo! generează astfel o problemă: încă un cont ale cărui parolă şi nume pe care trebuie să le reţii.

„Yahoo! lucrează în mod constant să-şi îmbunătăţească produsele, iar noul proces le va oferi tuturor utilizatorilor o experienţă personalizată“, a comunicat compania. Primul serviciu cu care se va începe schimbarea este Yahoo! Sports Tourney Pick'Em, axat pe turneele de baschet care vor debuta spre finalul acestei luni.

Sub comanda Marissei Mayer, încă din 2012, compania şi-a schimbat strategia, s-a axat mai mult pe aplicaţii mobile şi a redesenat aplicaţii importante precum Yahoo! Mail, Finance şi Weather. La finalul anului trecut, Yahoo! a anunţat că va începe un program de reciclare de-a lungul căruia va şterge toate adresele nefolosite în 12 luni. Autentificarea prin Facebook şi Google a fost implementată sub comanda fostului director Carol Bartz.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite