Google va intra pe piaţa biletelor de avion: parteneriat cu Ryanair şi tichete cumpărate din două click-uri
0Directorul companiei aviatice Ryanair a dezvăluit pentru presa irlandeză că firma sa lucrează împreună cu Google la un sistem pe care l-a numit revoluţionar, care va schimba modul de cumpărare a biletelor.
Michael O'Leary a declarat pentru "Sunday Independent" că "avem câteva proiecte interesante cu Google. Am lucrat cu ei pentru a împărţi preţul. Vom avea bilete Ryanair pe toate canalele Google. Când eşti în ecosistemul Google, vei găsi rutele, cele mai ieftine preţuri. Google va dezvolta un comparator de preţuri în ecosistemul său".
"Vor să-l lanseze cu ajutorul nostru şi îi vom ajuta. Va distruge site-uri cum ar fi Skyscanner", a mai spus directorul Ryanair. Proiectul ar urma să fie live în martie.
În momentul când vom căuta o rută pe Google, motorul de căutare ne va da tarifele şi vom da un click. Apoi vom putea cumpăra bilete de la oricare companie. De asemenea, totul va fi organizat în funcţie de nevoile noastre de preţ.
Alte companii care fac acelaşi lucru
Google nu va fi prima companie care va compara preţurile liniilor aeriene, dar integrarea acestui serviciu în motorul de căutare va produce o modificare totală a pieţei.
Skyscanner e un motor de căutare pentru zboruri şi poate fi folosit ca un comparator de preţuri. Are 30 de limbi disponibile şi a fost fondat în 2001. Are peste 30 de milioane de vizitatori pe lună şi venituri de 30 de milioane de lire sterline.
Expedia este un site cu sediul în Washington care poate fi folosit pentru căutarea de bilete, rezervări la hotel şi închirieri de maşini. Expedia a fost lansat de Microsoft şi apoi a devenit o companie de sine stătătoare.
Kayak este un motor de căutare lansat în 2004 de cofondatorii Expedia, Travelocity şi Orbitz. Este listată la bursă din 2012, când a deschis cu un preţ de 26 de dolari pe acţiune. A fost achiziţionată de Priceline.com în noiembrie 2012 pentru 1,8 miliarde de dolari.
Momondo e un motor de căutare din Copenhaga care permite compararea de preţuri pentru avion, hoteluri, închirieri de maşini şi oferte turistice. A fost lansat în 2006 şi la momentul respectiv se lăuda că este singurul serviciu de acest fel din lume.