HTC pregăteşte o tabletă cu Windows 8 şi schimbă strategia de marketing
0Cei de la HTC încearcă din răsputeri să îşi crească cota de piaţă. Există zvonuri că taiwanezii vor lansa, în curând, o tabletă cu Windows 8 şi compania şi-a schimbat strategia de marketing.
A trecut mai bine de un an de când cei de la HTC au lansat o tabletă. HTC Flyer, un dispozitiv cu ecran de 7 inchi şi sistem de operare Android, lansat în februarie 2011, nu s-a bucurat deloc de succes. Nici HTC Jetstream, o tabletă de 10,1 inci lansată în septembrie nu a prins la public. Totuşi, taiwanezii sunt pregătiţi să-şi încerce, din nou, norocul pe această piaţă.
De data asta, HTC nu mai merge pe mâna Google, ci se bazează pe Microsoft şi Windows 8. Astfel, potrivit unui studiu de piaţă citat de publicaţia Focus Taiwan, HTC va lansa, anul acesta, o tabletă cu ecran de 10,1 inci full HD care va rula sistemul de operare Windows. Gadgetul ar urma să fie lansat în lunile următoare.
Schimbare de strategie
Cei de la HTC se confruntă cu mari probleme la capitolul vânzări. Problema taiwanezilor nu se datorează produselo – majoritatea au primit feedback pozitiv de la publicaţiile de specialitate – ci marketingului prost.
Totuşi, odată cu HTC One, lucrurile par să se schimbe.
Astfel, aflăm că cei care vor cumpăra smartphone-ul vârf-de-gamă al HTC de vor primi, de la operatorii de telefonie, vouchere în valoare de 50 de dolari pe care le vor putea folosi pentru a face cumpărături în magazin Google Play sau chiar seturi pentru maşină.
Având în vedere că HTC One va ajunge în magazine în aceeaşi perioadă ca şi Samsung Galaxy S4, taiwanezii trebuie să-şi concentreze toate forţele pe promovarea noului vârf de gamă.