Foodpanda oferă opţiunea de livrare fără contact între livrator şi client

Foodpanda oferă opţiunea de livrare fără contact între livrator şi client

Compania asigură şi livrare gratuită la plata online cu cardul, pentru trei sferturi dintre restaurantele partenere.

Ştiri pe aceeaşi temă

Platforma de food ordering anunţă că va oferi opţiunea de livrare fără interacţiune între livrator şi client, ca măsură de prevenţie împotriva răspândirii noului coronavirus.

Pentru ca opţiunea să fie activă, clienţii platformei trebuie să aleagă plata cu cardul în aplicaţie sau website şi să adauge în secţiunea Detalii livrare / Detalii către livrator din pagina de „Checkout”, instrucţiunile privind modul în care doresc să li se livreze mâncarea de către livrator. De exemplu, în momentul în care plasează comanda, utilizatorii pot solicita ca aceasta să fie lăsată la uşa apartamentului, pentru a putea fi evitat orice contact.

Livrare gratuită pentru cei care plătesc online cu cardul

Plata comenzilor online cu cardul, din aplicaţie sau website, este cea mai sigură metodă de plată pentru a preveni răspândirea coronavirusului. Pentru a încuraja acest lucru, toţi utilizatorii foodpanda care vor opta pentru această modalitate de plată pot beneficia de livrare gratuită pentru un număr de nelimitat de comenzi până la data de 31 martie 2020.

Clienţii trebuie să introducă codul de voucher STAUACASA în pagina de plasare a comenzii, la secţiunea "Ai un voucher?", doar după ce au fost selectate produsele dorite de la restaurantul ales. Voucherul este acceptat de peste trei sferturi dintre restaurantele listate pe platformă, care pot fi identificate selectând butonul de deschidere filtre şi aplicând filtrul “Accepta vouchere”. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: