Cifrele Uber după Untold. Cât de profitabil a fost festivalul din Cluj pentru compania americană de ride-sharing

Cifrele Uber după Untold. Cât de profitabil a fost festivalul din Cluj pentru compania americană de ride-sharing

În primul an de Uber în Cluj Napoca, zeci de mii de oameni au folosit serviciul, printre care şi 25,000 de turişti din peste 75 de ţări.

Ştiri pe aceeaşi temă

Pe primul loc în topul ţărilor cu cei mai multi turişti care au folosit Uber la Cluj este Marea Britanie, urmată de SUA şi Franţa.

După un an, o maşină ajunge la utilizatori, în medie, în patru minute, faţă de peste 10 minute în august, 2016. La ediţia 2017 a festivalului UNTOLD cererea a fost de peste 10 ori mai mare comparativ cu 2016. Aproximativ unul din trei participanţi la festival au folosit serviciul, fie că au comandat personal Uber sau că au împărţit cursa cu mai mulţi prieteni.

Utilizatorul cu cele mai multe curse pe perioada festivalului a folosit Uber de 15 ori, iar cea mai lungă cursă a avut 36 de kilometri, a început în Piaţa Unirii şi s-a terminat în apropierea oraşului Gherla. Din cauza cererii mari, tariful dinamic pentru UberX a crescut, în medie, de două ori, preţul ajungând cel mai mult la de patru ori tariful de bază, de 1,95 de lei pe kilometru.

Cifre oficiale

  • Cererea a fost de 10 ori mai mare faţă de 2016
  • Turişti din peste 130 de oraşe din 25 de ţări au folosit Uber
  • Timpul de aşteptare mediu a fost de 4,5 minute faţă de + 12 min în 2016
  • Tariful dinamic a crescut, în medie, de două ori
  • x4 - cel mai mare multiplicator de tarif
  • 36.35 km - cea mai lungă cursă
  • 15 - numărul cel mai mare de curse Uber făcute de acelaşi pasager

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările