Quibi, serviciul de streaming cu seriale scurte pentru mobil, se închide

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Quibi

Este o veste care nu surprinde pe nimeni, Quibi mergând de la început pe un concept slab, fără viitor, şi nereuşind să creeze o bază de utilizatori.

Quibi, serviciul de video streaming cu producţii care nu depăşesc 10 minute şi focus pe dispozitive mobile şi-a închis porţile după doar 6 luni. Informaţia a fost confirmată de proprietarul şi producătorul de film Jeffrey Katzenberg.

Lansat pe 6 aprilie 2020, Quibi era disponibil pe bază de abonament cu două opţiuni: 5 dolari pe lună cu reclame şi 8 dolari pe lună fără reclame. Caracteristica de bază a acestuia venea din lungimea conţinutului, care nu depăşea 10 minute.

Închiderea serviciului a fost anunţată la doar o zi după ce au fost lansate aplicaţii pentru Apple TV, Android TV şi Fire TV, lansări ce păreau să indice extinderea focusului dincolo de dispozitivele mobile.

De-a lungul celor 6 luni de viaţă au circulat numeroase informaţii neoficiale conform cărora serviciul are avea o performanţă foarte slabă.

Motivele ar putea fi multiple. În primul rând, era un serviciu de short-form video pe bază de abonament care concura cu conţinut de acelaşi format disponibil gratuit pe YouTube şi reţelele sociale. În al doilea rând, nu a reuşit să vină cu creaţii care să creeze un mare interes. Şi, nu în ultimul rând, a fost lansat în plină pandemie, când oamenii stăteau acasă.

În ultimele săptămâni, Jeffrey Katzenberg ar fi căutat un cumpărător şi a făcut oferte mai multor companii, precum Facebook, Apple şi NBCUniversal, dar a fost refuzat.

Quibi a strâns 1,75 miliarde de dolari şi va returna acum investitorilor 350 de milioane.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite