Quibi, serviciul de streaming cu seriale scurte pentru mobil, se închide

Quibi, serviciul de streaming cu seriale scurte pentru mobil, se închide

Este o veste care nu surprinde pe nimeni, Quibi mergând de la început pe un concept slab, fără viitor, şi nereuşind să creeze o bază de utilizatori.

Ştiri pe aceeaşi temă

Quibi, serviciul de video streaming cu producţii care nu depăşesc 10 minute şi focus pe dispozitive mobile şi-a închis porţile după doar 6 luni. Informaţia a fost confirmată de proprietarul şi producătorul de film Jeffrey Katzenberg.

Lansat pe 6 aprilie 2020, Quibi era disponibil pe bază de abonament cu două opţiuni: 5 dolari pe lună cu reclame şi 8 dolari pe lună fără reclame. Caracteristica de bază a acestuia venea din lungimea conţinutului, care nu depăşea 10 minute.

Închiderea serviciului a fost anunţată la doar o zi după ce au fost lansate aplicaţii pentru Apple TV, Android TV şi Fire TV, lansări ce păreau să indice extinderea focusului dincolo de dispozitivele mobile.

De-a lungul celor 6 luni de viaţă au circulat numeroase informaţii neoficiale conform cărora serviciul are avea o performanţă foarte slabă.

Motivele ar putea fi multiple. În primul rând, era un serviciu de short-form video pe bază de abonament care concura cu conţinut de acelaşi format disponibil gratuit pe YouTube şi reţelele sociale. În al doilea rând, nu a reuşit să vină cu creaţii care să creeze un mare interes. Şi, nu în ultimul rând, a fost lansat în plină pandemie, când oamenii stăteau acasă.

În ultimele săptămâni, Jeffrey Katzenberg ar fi căutat un cumpărător şi a făcut oferte mai multor companii, precum Facebook, Apple şi NBCUniversal, dar a fost refuzat.

Quibi a strâns 1,75 miliarde de dolari şi va returna acum investitorilor 350 de milioane.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările