Canalul de YouTube al unei televiziuni din Australia, blocat din cauza dezinformării cu privire la COVID-19

Canalul de YouTube al unei televiziuni din Australia, blocat din cauza dezinformării cu privire la COVID-19

Postul a precizat că a găsit clipuri vechi care nu erau conforme cu politicile YouTube.

YouTube a suspendat dreptul Sky News Australia să publice conţinut timp de o săptămână, după ce, a spus compania, a încălcat regulile cu privire la răspândirea de informaţii false privind Covid-19, relatează BBC.

Ştiri pe aceeaşi temă

YouTube nu a specificat despre ce clipuri este vorba, dar a spus că se opune materialelor care „pot dăuna lumii reale”.

Editorul online al postului de televiziune a declarat că decizia este un atac tulburător asupra capacităţii de a gândi liber.

Sky News Australia este deţinut de o subsidiară a News Corp a lui Rupert Murdoch şi canalul său de YouTube are 1,85 de milioane de urmăritori. Interdicţia primită i-ar putea afecta veniturile din Google.

Postul a precizat că a găsit clipuri vechi care nu erau conforme cu politicile YouTube şi că şi-a luat angajamentul de a răspunde cu seriozitate aşteptărilor editoriale şi ale comunităţii.

Sky News a negat că vreunul dintre prezentatorii său a negat vreodată existenţa Covid-19.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările