Auto Cobălcescu introduce un serviciu de tip self check-in pentru clienţii de service BMW şi MINI

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Aparat self Ceck-in service.
Aparat self Ceck-in service.

Auto Cobălcescu Bucureşti introduce serviciul de înregistrare automată în service (self check-in service) dedicat posesorilor de automobile BMW şi MINI, o modalitate prin care ei pot interacţiona cu service-ul, fără prezenţa personalului de suport.

Astfel, începând cu luna mai, clienţii BMW şi MINI care au nevoie de o programare a autoturismului în service Auto Cobălcescu pot face acest lucru prin trei modalităţi diferite:

- de acasă, prin intermediul aplicaţiei MyBMW, disponibilă aici;

- direct la sediul dealer-ului, independent de programul de lucru, cu ajutorul dispozitivului de self - check-in din service;

- asistaţi de echipa de consultanţi service, ca şi până acum.

Dispozitivul BMW Service Check–in, disponibil la intrarea în showroom, poate fi ales atât pentru înregistrare în vederea preluării automobilului în service, cât şi pentru check-out, după finalizarea lucrărilor de service.

Cum funcţionează?

Serviciul BMW Check-In este gratuit pentru clienţii BMW şi MINI Auto Cobălcescu şi disponibil 24/7. Accesul la acest serviciu se va face prin două modalităţi: 

  • Online, prin website sau aplicaţia My BMW

După ce clientul efectuează programarea în service prin aplicaţie sau pe site-ul dealer-ului, acesta va fi anunţat imediat prin sms că poate începe procedura de check-in online. Selectând opţiunea de finalizare check-in la dispozitivul din showroomul BMW Auto Cobălcescu, clientul poate merge la orice oră doreşte pentru a lăsa cheia automobilului într-un sertar securizat.

  • Direct la sediul Auto Cobălcescu

Alternativ, clienţii pot folosi direct dispozitivul pentru check-in de la sediul Auto Cobălcescu, din Splaiul Unirii 311.

Auto Cobalcescu aparat self ceck service

Pentru a putea beneficia de serviciu, ei vor înregistra direct prin dispozitiv un număr de informaţii necesare finalizării programării. După introducerea datelor solicitate, unul dintre sertarele securizate disponibile se va deschide automat, iar clientul va putea depune cheia şi închide caseta. 

Un specialist Auto Cobălcescu va prelua cererea automat şi va demara toate procedurile necesare introducerii automobilului în service. De asemenea, acesta va transmite clientului prin email, telefon sau serviciul de comunicare video disponibil, toate informaţiile cu privire la operaţiunile de service realizate sau în curs de realizare, astfel încât controlul asupra serviciilor prestate să poată fi făcut complet la distanţă.

La opţiunea utilizatorului, predarea automobilului după efectuarea lucrărilor de service se poate face tot prin BMW Service Check-in. Pentru a beneficia de serviciu, clientul va selecta opţiunea de check-out direct din aplicaţie sau din dispozitivul disponibil la sediu, urmând aceiaşi paşi ca la check-in.

Dispozitivul de check-in service poate fi testat la sediul BMW Auto Cobălcescu, din Splaiul Unirii, număr 311.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite