Black Friday 2019 la eMAG: ce reduceri pregăteşte cel mai mare retailer online din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Anul acesta, eMAG organizează cel mai aşteptat eveniment de cumpărături al anului pe 15 noiembrie. În cadrul unui eveniment organizat la Commons Unirii, reprezentanţii companiei au vorbit despre strategia pe care o vor adopta pentru Black Friday.

Conform studiilor realizate de eMAG, 89% dintre români ştiu de Black Friday, iar traficul a cunoscut o creştere exponenţială pe parcursul celor 8 ani în care compania a organizat acest eveniment- de la 0,7 milioane de vizite, în 2011, la 9,5 milioane, în 2018.

De asemenea, unul din trendurile observate de-a lungul timpului a fost o ascensiune a cumpărăturilor de pe mobil,  78% din vizitele înregistrate anul trecut fiind efectuate de pe un smartphone.

Black Friday 2018 a avut cele mai multe promoţii din an, peste 3 milioane de produse, iar 91% dintre acestea s-au aflat la cel mai mic preţ din an pe data de 16 noiembrie, când a fost organizat evenimentul. Totalul reducerilor a fost de 220 de milioane de lei.

În plus, reprezentanţii eMAG spun că în ziua de Black Friday, preţul produselor este în medie cu 15% mai mic decât al competitiorilor, menţionând că acesta este un avantaj al promoţiilor de o singură zi.

Pentru acest an, au fost 10 luni de negocieri cu partenerii retailer-ului, iar bugetele totale adunate de la aceştia au fost de 270 de milioane de lei. Astfel, eMAG vine pe 15 noiembrie cu 3,5 milioane de produse reduse şi 8000 de selleri în marketplace. În plus, compania anunţă că a făcut o investiţie de 3 milioane de euro în servere, servicii de hosting, cloud şi dezvoltare.

Livrarea produselor achiziţionate de Black Friday se va efectua cu ajutorul FAN Courier şi Sameday, sau clienţii vor putea opta pentru a ridica singuri comanda dintr-una din cele 250 de easybox-uri eMAG, 625 de oficii poştale din toată ţara sau direct din showroom. Şi companiile de curierat au alocat 30 de milioane de euro în centre logistice, maşini şi tehnologie pentru Black Friday-ul din acest an.

Ce pregăteşte eMAG pentru Black Friday 2019

Imagine indisponibilă
  • 70.000 de televizoare
  • 120.000 de smartphone-uri
  • 22.000 de laptopuri
  • 21.000 de frigidere
  • 15.000 de maşini de spălat
  • 200.000 de electrocasnice mici
  • 300.000 de produse fashion (ceasuri, genţi, încălţăminte)
  • 150.000 de parfumuri şi cosmetice
  • 400.000 de jocuri şi jucării
  • 200.000 de anvelope
  • 400.000 de produse pentru casă şi grădină
  • 50.000 de articole şi echipament sportiv

EMAG estimează că în acest an, evenimentul de Black Friday va avea vânzări de peste 500 de milioane de lei şi va atrage 60.000 de clienţi noi. Mai mult, retailer-ul îşi propune ca 99% dintre produsele achiziţionate pe 15 noiembrie să ajungă la clienţi până la data de 28 noiembrie.

Produsele care vor beneficia de reduceri în perioada Black Friday

Imagine indisponibilă
  • în premieră: Ferrari GTC 4 Lusso, reducere de 45.000 de euro, de la 308.000 de euro la 263.000 de euro
  • automobile şi motociclete de la Fiat, BMW, Mercedes, Honda, Kawasaki şi mulţi alţii
  • închirieri de maşini, servicii de taxi şi car sharing precum Autonom, Black Cab, Blinkee City
  • vouchere pentru bilete de avion de la Blue Air, la jumătate de preţ (vouchere de 500 de lei la 250 de lei, 400 de lei la preţ de 200 de lei, 250 de lei la 125 de lei)
  • bilete la evenimente sportive, precum Roland Garros, finala Uefa Champions League 2020, sau Grand Prix-uri de Formula 1.
  • bilete la concerte şi festivaluri: Electric Castle, Tomorrowland, Lana del Rey
  • servicii medicale
  • experienţe inedite: zbor cu balonul, dinner in the sky
  • abonamente telefonie
  • cafea Starbucks (2 la preţ de 1)
  • parcuri de distracţii locale şi internaţionale (Superland, Legoland, Disneyland)
  • aur
  • ceasuri şi bijuterii de lux
  • pachete turistice în ţară şi în străinatate.
Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite