Abonamente la jumătate de preţ pentru toate serviciile oferite de Digi. Cui îi este adresată oferta

Abonamente la jumătate de preţ pentru toate serviciile oferite de Digi. Cui îi este adresată oferta

De Black Friday, la Digi preţurile devin şi mai mici, iar în perioada 12-15 noiembrie 2020, indiferent de serviciile sau extraopţiunile contractate, clienţii beneficiază de o reducere de 50% din preţul abonamentului pentru o perioadă de 12 luni consecutive.

Ştiri pe aceeaşi temă

Din 12 noiembrie, timp de 4 zile, de joi seară până duminică, clienţii care aleg un serviciu nou, o extraopţiune, respectiv efectuează un upgrade, vor beneficia de o reducere de 50% din valoarea abonamentului ales, pentru o perioadă de 12 luni. Oferta se aplică atât clienţilor noi, cât şi celor existenţi (doar pentru serviciile sau extraopţiunile nou adăugate) şi este disponibilă exclusiv online, pe site-ul DIGI.ro şi pe aplicaţia mobilă DigiRomânia. 
 
        „Oaia neagră” va fi vizibilă în pagina principală a site-ului DIGI.ro, astfel că noii abonaţi au posibilitatea de a alege direct serviciile pe care doresc să le contracteze. Clienţii existenţi care optează pentru adăugarea unui serviciu sau a unei noi extraopţiuni se pot loga în contul de client DIGI.ro, secţiunea „Serviciile mele” şi în funcţie de modificarea dorită, pot adăuga extraopţiuni sau upgrade-uri. 
 
DIGI.ro continuă să fie, de la începutul anului, un canal comercial care progresează atât la nivel de funcţionalităţi, cât şi ca diversitate de promovare a serviciilor Digi şi customer-care. În condiţiile în care tot mai mulţi clienţi preferă să îşi gestioneze portofoliul de servicii de comunicaţii electronice de la distanţă, fie de pe telefonul mobil sau de pe laptop, DIGI.ro s-a adaptat continuu la nevoile clienţilor şi a inovat constant. Facilităţile concepute pentru clienţii vechi, atractivitatea ofertelor pentru clienţii noi, versatilitatea site-ului şi a aplicaţiei, diversitatea de oferte şi pachete dezvoltate fie pentru serviciile proprii, fie pentru în parteneriat cu furnizorii de conţinut au contribuit la creşterea comenzilor prin intermediul DIGI.ro, depăşind dublul comenzilor înregistrate în 2019. 
 
În 2020, cea mai populară extraopţiune oferită de DIGI.ro a fost 4K, care include canalele Digi 4K şi Eurosport 4K. Abonaţii care şi-au activat această extraopţiune pot urmări la calitate Ultra-HD unele dintre cele mai importante competiţii fotbalistice (UEFA Champions League, UEFA Europa League, LaLiga, Bundesliga), turnee de tenis (Roland Garros), dar şi transmisiuni de Formula 1 sau Turul Ciclist al Spaniei. 
 
În ceea ce priveşte preferinţele clienţilor noi, aceştia au optat în cea mai mare parte pentru serviciile de telefonie mobilă (abonamentul Digi Mobil Optim Nelimitat, la 5 EUR cu TVA/ lună), iar următorul serviciu preferat a fost Fiberlink 1000. În luna octombrie, ”starul” vânzărilor online a fost extraopţiunea MAXPACK (HBO, HBO2, HBO3, Cinemax, Cinemax2), ca urmare a campaniei exclusiv online «2 Looni», prin care clienţii care îşi activau extraopţiunea primeau primele 2 luni bonus. 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările