Una dintre cele mai importante firme de IT din lume a inaugurat un al treilea sediu în România, la Târgu Mureş

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Sediul companiei Stefanini FOTO www.stefanini.com
Sediul companiei Stefanini FOTO www.stefanini.com

Stefanini România, subsidiară locală a companiei braziliene Stefanini – unul dintre principalii jucători globali în externalizarea de servicii IT, a inaugurat un centru de suport la Târgu Mureş, acesta fiind al treilea deschis în România, după cele din Bucureşti şi Sibiu. Stefanini furnizează servicii către companii multinaţionale care au nevoie de suport tehnic în mai multe limbi străine.

Stefanini este o companie braziliană ce beneficiază de 29 de ani de experienţă în livrarea de servicii IT la nivel mondial. Specializată în diverse industrii, compania oferă expertiză IT clienţilor din domenii precum servicii financiare, telecom, asigurări sau sectorul public.

Sediul Stefanini din Târgu-Mureş este situat la etajul 1 al Multinvest Business Center I, prima clădire de birouri verde din Târgu Mureş, amplasată în zona centrului istoric.

Compania Stefanini este o companie internaţională care livrează servicii de IT, într-o gamă largă. La ora actuală are o prezenţă globală şi peste 21 de mii de angajaţi în întreaga lume. În regiunea Europeană ne apropiem de 2500 de angajaţi, dintre care o parte foarte importantă, respectiv 1300 – în continuă creştere se află în România, în centrele noastre Sibiu, Bucureşti şi acum cu mare bucurie Târgu-Mureş. Târgu-Mureş vine ca o completare naturală a nevoii de a creşte portofoliul nostru de servicii şi de clienţă în limbile maghiară şi germană. În gerneal în momentul în care investim într-o locaţie nouă ne uităm nu numai la oportunităţile economice şi de busines, dar în acelaşi timp un element important în decizia pe care o luăm o reprezintă nivelul de educaţie şi gradul de dezvoltare instituţiilor de învăţământ superior din zona respectivă. Din perspectiva noastră, municipiul Târgu-Mureş s-a calificat din toate aceste puncte de vedere, ţinând cont şi de calitatea forţei de muncă, mai ales a celei specializate, aşa cum căutăm noi”, a declarat Andreea Stonescu – vicepreşedinte Stefanini, EMEA Delivery.

Posturi disponibile de Service Desk Analyst şi SQL Specialists

În centrul Stefanini din Târgu-Mureş lucrează, în prezent, 20 angajaţi specializaţi, în principal, pe limba germană şi maghiară, dintre care 80% au un nivel de experienţă junior, iar 20% senior. Reprezentanţii companiei îşi propun ca până la finalul anului să tripleze numărul de angajaţi ai noului centru de suport, ajungând astfel la o echipă formată din 60 de specialişti.

„În acest moment, centrul nostru din Târgu-Mureş este la foarte început. Avem în jur de 20 de angajaţi. Ne propunem pentru anul acesta să ajungem la 60 de angajaţi, la finalul acestui an în Târgu-Mureş. Dacă urmăm exemplul centrului din Sibiu, care a crescut încet şi sigur, ne aşteptăm ca în următorii doi, trei ani să creştem, aproximativ la aceeaşi rată. Suntem o companie IT, deci căutăm în principal specialişti IT, un element important şi ceea ce căutăm, căutăm de asemenea oameni cu atitudini de lideri, pentru că bineînţeles acolo unde există mulţi oameni trebuie să existe şi lideri competenţi şi capabili să-i conducă. Acestea sunt nişte competenţe, în care în Stefanini investim foarte mult, dar bineînţeles talentul şi atitudinea oamenilor contează foarte mult în alegerea noastră”, mai spune Andreea Stonescu – vicepreşedinte Stefanini, EMEA Delivery.

La momentul actual, Stefanini Târgu Mureş oferă zece posturi de Service Desk Analyst, pentru vorbitorii de limba germană, şi de SQL Specialists, pentru persoanele cu experienţă de lucru în acest limbaj de programare.

Angajaţii Stefanini dispun de un pachet salarial atractiv, de bune oportunităţi de avansare în carieră, mulţumită faptului că sunt expuşi unui mediu internaţional de lucru, şi de o serie de beneficii extrasalariale precum spaţii de relaxare, decontarea transportului în comun şi bonuri de masă.

„La nivelul tipului de servicii pe care le oferim aici în Târgu-Mureş, momentan servicii de suport IT, avem o echipă tânără. Media de vârstă este de sub 30 de ani. Este în general media tipică de cârsă în România pentru astfel de servicii de suport. În situaţia în care vom extinde activitatea în Târgu-Mureş, iar asta depinde de capabilităţile forţei de muncă din Târgu-Mureş, dacă vom extinde şi diviza de dezvoltare de aplicaţii, acolo ne aşteptăm ca media de vârstă să fie de 35 de ani” mai spune Andreea Stonescu – vicepreşedinte Stefanini, EMEA Delivery

Prezentă în 39 de ţări, Stefanini oferă servicii IT offshore, onshore şi nearshore, inclusiv servicii de dezvoltare de aplicaţii, precum şi servicii BPO. Recunoscută la nivel mondial, Stefanini se numără printre cele mai mari 100 de companii de IT din lume (BBC News) şi a fost poziţionată pe locul al patrulea într-un top al companiilor cu cel mai mare grad de internaţionalizare, realizat de Fundaţia Dom Cabral din Brazilia.

Compania a intrat pe piaţa din România în anul 2010, în Bucureşti, iar în anul 2014 a deschis un centru suport şi la Sibiu.

Târgu-Mureş

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite