Audienţe telefonice pentru mureşenii sătui de birocraţie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Mureşenii au scăpat de un drum până la Primărie pentru a depune petiţii. Cei care vor să-şi rezolve problemele la Primărie au la dispoziţie un număr de telefon la care pot suna gratuit.

Mureşenii care au diverse probleme, ce pot fi soluţionate de către funcţionarii Primăriei, nu mai sunt nevoiţi să bată drumul până acolo. Este suficient să dea un telefon la numărul 0800 - 888.999, la care le va răspunde chiar viceprimarul Claudiu Maior. Apelul este gratuit, însă trebuei să ştiţi că linia telefonică funcţionează doar o oră pe săptămână, joia, de la 17.00 la 18.00.

„Un cetăţean sună, secretara îl înregistrează şi îmi face legătura. Eu iau la cunoştinţă problema sa şi îi fac legătura la unul dintre cei zece directori de departamente, în funcţie de sesizarea primită. Aceste apeluri sunt consemnate de către directori, care la rândul lor trebuie să le dea cetăţeanului un răspuns. Când sesizarea sau problema cetăţeanului s-a soluţionat, acesta este sunat să i se aducă la cunoştinţă. Practic, cetăţeanul nu mai trebuie să se deplaseze până la primărie pentru a-şi soluţiona o problemă. Se scurtează şi termenul legal de 30 de zile pentru primirea răspunsului", a precizat viceprimarul.

Din luna octombrie ,când a fost înfiinţată linia telefonică, până acum, s-au primit peste 200 de apeluri, adică în medie 25-30 de telefoane în fiecare zi de audienţă. „Acesta este cel mai rapid mod de a ţine legătura cu realitatea din oraş şi de a vedea problemele cetăţenilor. Am trimis somaţii şi amenzi furnizorilor de utilităţi, care nu-şi respectă angajamentele luate prin contract, în urma unor astfel de sesizări telefonice", a mai spus Claudiu Maier.

Linişte la Prefectură

Dacă telefonul Primăriei sună des, la Prefectură numărul 0800 88 00 88 nu este apelat de nimeni. „Nu sună nimeni la acel număr, însă orice cetăţean care are o petiţie ce poate fi soluţionată de către Instituţia Prefectului are la dispoziţie un număr de telefon normal al instituţiei. Apelul este preluat de către un funcţionar al Serviciului de Relaţii Publice, iar dacă problema îi poate fi soluţionată de funcţionarul respectiv, omul îşi primeşte răspunsul pe loc, dacă nu, este înscris în audienţă la Prefect. Săptămânal vin între 10 şi 15 persoane la audienţe", a precizat Cristina Manoilă, purtător de cuvânt al Instituţiei Prefectului. Potrivit acesteia, 90% dintre petiţiile mureşenilor vizează problemele de fond funciar.

Programul de audienţe

Cei care vor să vorbească faţă în faţă cu primarul Dorin Florea pot merge în audienţă în fiecare joi, de la ora 9.00. Viceprimarul Csegzi Sandor are audienţe în a doua şi apatra a zi de joi a fiecărei luni, începând de la ora 11.00. Prefectul Marius Paşcan are audienţe în fiecare marţi, între orele 10.00 şi 12.30, iar preşedinta Consiliului Judţeean, Lokodi Edita, are programate audienţele în fiecare miercuri între orele 9.00 şi 11.00

Pentru ultimele noutăţi din Mureş, click pe poza de mai jos:  

logo ads
Târgu-Mureş

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite