E-administraţia aduce Primăria mai aproape de sibieni cu o investiţie de 2 milioane lei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Municipalitatea parcurge ultimele etape înainte de finalizarea proiectului „Implementarea conceptului de administraţie electronică la nivelul municipiului Sibiu”, un proiect finanţat din fonduri europene nerambursabile.

CITIŢI ŞI:

Autostrada Sibiu – Orăştie blocată în contestaţii

Boc: Autostrada Piteşti - Sibiu "va pleca la drum în acest an"

Austriecii şi italienii construiesc autostrada Sibiu – Orăştie. Vezi aici cine a câştigat licitaţiile pentru Coridorul IV Paneuropean!

Contractul de finanţare în valoare totală de 2.079.428,82 lei a fost semnat în data de 28.08.2009 între Municipiul Sibiu şi Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, în calitate de Organism Intermediar. Contribuţia municipalităţii la valoarea totală eligibilă a proiectului este de 51.742,73 lei. În scopul informării cetăţenilor cu privire la beneficiile generate de acest proiect la nivelul administraţiei publice locale, municipalitatea sibiană a organizat prima sesiune de informare a publicului care a avut loc luni, 2 mai, la sediul Primăriei.

„Până în prezent, în cadrul acestui proiect, au fost achiziţionate şi instalate echipamentele şi licenţele necesare pentru funcţionarea sistemului, a fost parcursă etapa de analiză a cerinţelor, a fost finalizată proiectarea sistemului informatic propus şi au fost dezvoltate aplicaţiile care intră în componenţa acestuia. Totodată a fost încheiată etapa de integrare cu aplicaţiile existente, respectiv etapa de testare”, se arată într-o comunicare a celor de la Primăria Sibiu.Până în luna septembrie a acestui an, când noul sistem va deveni funcţional şi va putea fi folosit de sibieni, personalul Primăriei va fi instruit în utilizarea acestor aplicaţii.

Serviciile electronice disponibile pentru cetăţeni şi mediul de afaceri prin intermediul portalului, începând cu luna septembrie  sunt următoarele:
• Depunerea de documentaţii pentru autorizaţii şi certificate.
• Consultarea situaţiei proprii şi a stadiului soluţionării demersurilor.
• Transmiterea de notificări automate cetăţenilor înregistraţi, cu privire la stadiul soluţionării demersurilor.
• Plata electronică a impozitelor, taxelor, amenzilor etc.
• Depunerea de petiţii, înscrierea în audienţe.
• Descărcarea de formulare tipizate.

Ai aflat ceva interesant, ai pozat sau ai filmat? Scrie-ne pe sibiu@adevarul.ro!

Click pe imaginea de mai jos pentru ultimele noutăţi de la Sibiu:

logo ads
Sibiu



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite