O agenţie de turism a profitat de dorinţa a doi tineri de a merge în luna de miere. S-au ales cu o pagubă de 1.150 euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cei doi tineri şi-au plătit bilete pentru Turcia, dar li s-a recomandat înainte de plecare să evite acestă ţară. Li s-au promis banii înapoi în termen de cinci zile.Tinerii au plătit un nou sejur, dar nu şi-au mai văzut banii de pe primul sejur de mai bine de o lună.

Anamaria şi Alex sunt doi tineri care s-au căsătorit la începutul acestei veri şi, ca orice nouă familie, au dorit să petreacă luna de miere într-un loc special, o destinaţie de vacanţă la care au visat de mult timp. Astfel, au contactat o agenţie de turism cu ceva timp înainte de nuntă, şi-au plătit biletele şi au aşteptat cu nerăbdare să îşi ia zborul spre staţiunea din Turcia, unde aveau rezervată luna de miere.

Doar că până la urmă luna lor de miere s-a consumat în Grecia şi a fost mai scumpă cu 1150 de euro. Mai exact, atunci când s-au prezentat la agenţia de turism House of Travel, celor doi le-a fost recomandat să nu mai meargă în Turcia, ca urmare a incidentelor armate care au avut loc şi să aleagă ca destinaţie de vacanţă Grecia. În mod normal aceştia ar fi trebui să plătească doar diferenţa de preţ dintre cele două sejururi, dar reprezentanţii agenţiei de turism le-au cerut să plătească biletul integral în Grecia ca în termen de o săptămână, după îndeplinirea procedurilor, să urmeze să îşi primească banii aferenţi biletelor în Turcia.

Aveam plătit un sejur în Turcia şi ni sa spus saă schimbăm dacă putem că era caz de forţă majoră, când erau atentatele alea acolo şi că primim banii înapoi! A scris un angajament că până în 25 Iulie primim banii şi nici măcar azi nu-i am ! Şi sunt mulţi în situaţia asta ! A luat banii si nu dădea nici bilete şi pe urmă nici bani nu are să dea”, afirmă Anamaria.

De la acel moment a trecut aproape o lună şi cei doi tineri sunt tot fără bani, respectiv fără 1150 de euro. Interesându-se ce este de făcut în această situaţie, Anamaria a aflat că nu sunt singura pereche aflată în această situaţie şi că ar mai fi şi alţi tineri care au păţit la fel ca ei, unii făcând primii paşi pentru a reclama situaţia la Protecţia Consumatorului, iar alţii mai răbdători, aşteptându-şi încă banii. Anamaria doreşte să atragă atenţia celor care se mai află în aceeaşi situaţie cu a ei şi a soţului ei să apeleze la toate instituţiile care pot să îi ajute, pentru că astfel fiecare îşi va putea primi banii mai repede şi firma va fi descurajată să mai facă acelaşi lucru şi altor perechi.

Satu Mare

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite