Cu o întârziere de un an, Pasajul Mărăşeşti, care face legătura între cartierul Ploieşti şi DN1, a fost inaugurat

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pasajul suprateran Mărăşeşti, care face legătura dintre Ploieşti şi DN1 a fost inaugurat, joi, cu un an şi două luni întârziere. Proiectul, finanţat cu fonduri europene,  a costat 47 de milioane de lei fără TVA, iar Primăria Ploieşti a suportat jumătate din cheltuieli, din cauza nerespectării termenului de finalizare.

Podul peste liniile ca cale ferată Bucureşti – Braşov a fost o investitiţie de aproximativ 50 de milioane de lei, care facilitează accesul către Parcul Municipal Vest, cartierul Mitică Apostol, centura de Vest a municipiului şi implicit DN1 şi A3, Parcul Industrial Brazi, dar şi către localităţile din imediata vecinătate a Ploieştiului, Strejnic şi Târgşorul Vechi.

Lucrările la Pasajul Mărăşeşti au început în anul 2015, când primar al municipiului era încă social-democratul Iulian Bădescu. 

Termenul de finalizare a fost, conform contractului, de un an de zile, cu alte cuvinte, în martie 2016, ploieştenii ar fi trebuit să circule pe acest pasaj. Au mai aşteptat încă un an, timp în care reprezentanţii administraţiei publice au anunţat alte zeci de termene de finalizare.

Iniţial, proiectul trebuia finanţat în proporţie de 90 la sută cu fonduri europene, dar din cauza faptului că podul nu a fost terminat la termenul prevăzut în contract, municipalitatea a fost sancţionată şi a suportat jumătate din costurile proiectului, adică aproximativ 24 de milioane de lei.

Pasajul, peste care se poate circula începând de joi, 1 iunie, este construit în prelungirea străzii Mărăşeşti, are o lungime de 720 de metri şi patru benzi, câte două pe sens. 

De asemenea au fost amenajate un  sens giratoriu care să faciliteze accesul către DN1 şi  4 drumuri de acces pentru riverani de-a lungul pasajului suprateran în lungime totală de 1085 m. 

Ploieşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite