Oradea şi Băile Felix, pentru prima dată, la cel mai mare târg internaţional de turism din Austria

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În aceste zile, Oradea participă, alături de staţiunea Băile Felix, la Târgul Internaţional de Turism de la Viena „Ferien Messe Wien", dedicat pieţei austriece. Este pentru prima dată când municipalitatea orădeană participă la acest târg şi, de asemenea, este prima dată când ofertele turistice ale municipiului şi staţiunii Băile Felix vor fi prezentate sub forma unui pachet turistic comun complementar.

Municipiul reşedinţă de judeţ este reprezentat de către viceprimarul Ovidiu Mureşan şi city managerul Eduard Florea, participarea Oradiei la Târgul de la Viena fiind începutul unei activităţi de promovare care va viza, pe lângă pieţele externe din Austria şi Ungaria, şi piaţa internă, prin participarea la cele mai importante târguri de turism din România.

Participarea la târgul de turism se realizează prin intermediul Autorităţii Naţionale pentru Turism şi Biroul de promovare şi informare turistică al României din Viena, în cadrul standului de peste 130 mp rezervat României. Având în vedere importanţa şi forţa unui asemenea pachet turistic, cele două structuri organizatoare, Autoritatea Naţională pentru Turism şi Biroul de promovare şi informare turistică a României din Viena au invitat Municipiul Oradea ca oraş partener al standului României, Oradea beneficiind de un Info-Desk mai mare şi de panouri publicitare în cadrul târgului.

Pe lângă oferta Oradea-Băile Felix, în standul României îşi vor mai prezenta oferta turistică, la fel ca în anii trecuţi, oraşe sau regiuni din România ca: Sibiu, Timişoara, Cluj-Napoca, Consiliul Judeţean Suceava (oferta Bucovina), Alba Iulia, Geoagiu-Băi, precum şi agenţii de turism sau operatori de turism. Oferta turistică Oradea-Băile Felix, rezumată în titlul „Capitala Art Nouveau şi a Băilor termale din România", este cuprinsă într-o broşură de promovare care, pentru prima dată, tratează specificitatea celor două oferte în mod unitar şi complementar.

Broşura a fost concepută pentru a surprinde cât mai bine cele mai importante aspecte pe care un turist le poate vedea şi, în acelaşi timp, oferă diferenţierea faţă de alte oferte din regiune, prin faptul că propune atât componenta urban-culturală, încărcată de istorie, cât şi componenta băilor termale, punctând foarte clar calităţile unice ale apelor termale din Băile Felix şi Oradea.

Această ofertă este completată de numeroasele obiective turistice din judeţul Bihor, fie că vorbim de munţii Apuseni sau de peşterile Farcu sau Meziad. Materialul de promovare este conceput cu câte o versiune distinctă pentru vorbitorii de germană, engleză, maghiară şi română. Realizarea materialului a fost coordonată de Asociaţia pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune, ai cărei membri sunt hotelurile Ramada, Aqua President, Double Tree by Hilton, Complexul Turism Felix SA, Lotus Center Oradea, Eurobusiness Parc Oradea şi Zona Metropolitană Oradea.

De asemenea, la realizarea broşurii au participat, prin imagini şi traducerea textelor, Fundaţia pentru Protejarea Monumentelor Istorice din Judeţul Bihor, Universitatea din Oradea prin Facultatea de Construcţii şi Arhitectură, Consiliul Judeţean prin Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Bihor, Centrul pentru Arii Protejate şi Dezvoltare Durabilă Bihor.

În acest an, Oradea va mai participa la târgurile de turism de la Budapesta, Bucureşti şi Cluj, cu scopul de a creşte numărul de turişti şi implicit de a dezvolta economia locală direct sau indirect implicată în activităţi de turism.

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite