Angajatorii bihoreni își pot lămuri problemele, pe tema registrului de evidență a salariaților

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Angajatorii bihoreni sunt așteptați miercuri, 17 februarie, la orele 10.00, la o întâlnire cu reprezentanții Inspectoratului Teritorial de Muncă (ITM) Bihor, pe tema registrului general de evidență a salariaților.

„De la 1 ianuarie 2007, toți angajatorii trebuie să aibă registrul în format electronic, fie că reprezintă firme private, mixte sau de stat. Astfel se reduc considerabil termenele de înregistrare și transmitere ale datelor către ITM Bihor", a amintit astăzi Simona Iancu, director coordonator adjunct la ITM Bihor.

Noutăți

De la 1 februarie 2010, angajatorii trebuie să anunțe ITM în ziua lucrătoare anterioară începerii contractului de muncă. Tot de atunci, deciziile de încetare a contractelor de muncă trebuie transmise la data încetării contractului de muncă. Înainte de modificarea HG 161/2006, angajatorii aveau la dispoziție cinci zile, pentru transmiterea acestor informații către ITM. Un element de noutate este și acela că amenzile aplicate nu mai pot fi plătite pe jumătate, chiar dacă sunt achitate în 48 de ore. „Îi invităm pe angajatori să solicite parole în vederea transmiterii datelor online", a mai spus Simona Iancu.

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite