Compania Carpatair, bună de plată pentru că a pierdut bagajele unei ieşence

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Mulți dintre cei păgubiți nu depun plângere din cauza procedurilor anevoioase
Mulți dintre cei păgubiți nu depun plângere din cauza procedurilor anevoioase

Operatorul de transport Carpatair nu a scăpat de amenda de 3.500 de lei aplicată pentru că a lăsat bagajele unie ieşence în Italia. Compania a pierdut procesul cu Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Iaşi.

Judecătoria Iaşi a respins, pe 2 aprilie, plângerea Carpatair împotriva procesului verbal de contravenţie. Astfel, operatorul de transport aerian va trebui să achite amenda de 3.500 de lei aplicată de CJPC.

Comisariatul a fost sancţionat, în 2011, de comisarii ieşeni în urma unei plângeri făcută de Roxana Rotaru. Aceasta s-a plâns CJPC că a călătorit cu compania din Italia în România, pe 30 iulie, însă şi-a primit bagajul peste câteva zile. Comisarii i-au reproşat opetaorului  că „a avut un comportament incorect faţă de consumator, neinformându-l la momentul îmbarcării că bagajele nu vor fi încărcate în aeronavă, situaţie de natură a-i provoca acestuia un disconfort major, pus în faţa faptului de a fi lipsit mai multe zile de lucrurile personale".

Comisar de la Garda Financiară condamnat pentru că a luat 1.000 de lei mită

Carpatair a susţinut în plângerea depusă la Judecătoria Iaşi că nu avea cum să evite această situaţie. „Pe acest zbor a fost înregistrată o supraîncărcare a aeronavei din cauza numărului mare de bagaje transportate de pasagerii îmbarcaţi.. Patru bagaje nu au putut fi încărcate din motive de siguranţă a zborului. Menţionăm că încărcarea bagajelor în cala aeronavei se realizează în ordinea descărcării acestora de pe cărucioarele care asigură transportul de la terminal la aeronavă", au precizat reprezentanţii companiei, în plângerea adresată instanţei.

Cum a sărăcit din trei semnături un ieşean MOTIVARE

Aceştia au mai susţinut că ei trebuie să se preocupe în  special de siguranţa pasagerilor pe timpul zborului.  „Principala preocupare a societăţii e să garanteze satisfacţia pasagerilor săi prin servicii de calitate la sol şi să ofere acestora din urmă condiţii de maximă siguranţă şi confort pe timpul zborului", au mai adăugat reprezentanţii companiei, în plângerea adresată instanţei.

Intră pe iasi.adevarul.ro pentru a vedea cele mai noi informaţii din Capitala Moldovei!

Iaşi

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite