Confirmare primită de justiţiabili din partea sistemului informatic la depunerea documentelor în format electronic pe adresele instanţelor
0Începând din această săptămână, atunci când justiţiabilii trimit documente în format electronic, prin e-mail, instanţelor de judecată din circumscripţia Curţii de Apel Galaţi, vor primi o confirmare automată din partea sistemului informatic că mesajul lor a ajuns la destinatar.
Instanţele gălăţene vin astfel în întâmpinarea avocaţilor, consilierilor juridici, practicienilor în insolvenţă, experţilor judiciari şi publicului larg, care vor avea de acum înainte confirmarea că documentele trimise în format electronic au ajuns la registratura instanţei şi urmează a fi ataşate la dosarul de judecată.
Trimiterea documentelor prin e-mail devine astfel cea mai rapidă, sigură şi comodă metodă de a depune acte la dosarul instanţei, deoarece se realizează imediat, se obţine o confirmare de primire şi nu presupune deplasarea. la sediul instanţei.
”Oferă confirmare de primire automată adresele e-mail de corespondenţă generală sau de trimitere documente indicate la secţiunea Contact de pe pagina de internet (portal) a fiecărei instanţe. Confirmarea de primire automată se emite în momentul în care mesajul dvs. de e-mail este descărcat de programul (clientul) e-mail al grefierului registrator de pe serverul de e-mail just.ro administrat de Ministerul Justiţiei”, au precizat reprezentanţii Curţii de Apel Galaţi.
Măsura va fi implementată până la sfârşitul săptămânii la toate instanţele de judecată din circumscripţia Curţii de Apel Galaţi.