Minge de meci în turism: Horia Tecău va promova litoralul românesc

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Primele cadre cu Horia Tecău din filmul de promovare al litoralului românesc FOTO A Boioglu
Primele cadre cu Horia Tecău din filmul de promovare al litoralului românesc FOTO A Boioglu

Vom avea un nou film de promovare a litoralului românesc. Tenismenul Horia Tecău va lua locul primarului Radu Mazăre.

Perla litoralului românesc va avea al treilea film de promovare. Horia Tecău, tenismenul care a ajuns până în finala de la Wimbledon, a înregistrat  duminică primele cadre la filmul de promovare a litoralului românesc.

Ideea de a-l coopta în proiect i-a aparţinut Corinei Martin, preşedintele Asociaţiei Litoral – Delta Dunării.
După ce tenismenul constănţean a primit, alături de Simona Halep, titlul de „Ambasador al Turismului Românesc“ de la Autoritatea Naţională pentru Turism, şefa Turismului s-a gândit să promoveze litoralul românesc peste hotare cu ajutorul lor.

„Horia a răspuns imediat pozitiv, cu Simona este mai greu acum, întrucât este la un turneu de tenis în Bucureşti“, a spus ea.

Copilul Constanţei

„El este un simbol al tenisului şi vrem să fie şi al litoralului românesc. I-am propus să apară în noul nostru film şi a acceptat“, a spus Corina Martin.
„Sunt onorat că am fost investiti cu acest titlu şi este o mare responsabilitate pentru mine. Îmi voi face treaba cu entuziasm. De altfel, în desele mele călătorii am promovat litoralul românesc, dar şi România. Deşi m-am născut la Braşov, de la vârsta de 2 ani locuiesc în Constanţa, sunt copilul Constanţei. Aici am copilărit“, spune Horia Tecău. Îi plac toate staţiunile de pe litoral, dar cel mai mult iubeşte Mamaia şi Neptun – Olimp.

 254.000 de euro, taxa colectată

Filmul va fi realizat de echipa Montblanc Pictures, cea care a realizat primul flm oficial al staţiunii Mamaia. Acesta a fost lansat la Târgul de Turism al României din luna martie. El a costat 10.000 de euro, fonduri ce provin din taxa de promovare aplicată agenţilor economici ce activează în staţiunea Mamaia – Sat Vacanţă. Proprietarul unui apartament de vacanţă plăteşte suma de 100 de lei, un magazin de comerţ 2.000 de lei pe an, iar un club de noapte suma de 3.000 de lei pe an. În primul an s-au adunat 254.000 de euro. „Sper ca anul acesta să avem şi mai mulţi bani“, a spus Martin.

Primul clip de promovare, un eşec

În 2013, Radu Mazăre şi Loredana au lansat „Viva Mamaia“, o piesă copiată după o melodie a unui compozitor din Croaţia. Piesa a costat, oficial, 30.000 de euro. În primul an ea s-a auzit în câteva cluburi din Mamaia, după care nimic.
La ediţia din acest an a Târgului de Turism de la Bucureşti, din luna martie, Asociaţia Litoral – Delta Dunării a lansat filmul de promovare a staţiunii Mamaia, pentru care s-au cheltuit 10.000 de euro. El are două variante: de 14, respectiv 7 minute. Acum, filmul oficial va fi completat cu noi imagini din staţiunea Mamaia. Totodată, se va realiza un film de promovare a întregului litoral. Al doilea film va costa peste 10.000 de euro, întrucât vor fi filmate imagini de pe întregul litoral.  

Turiştii polonezi, readuşi pe litoralul românesc

Filmele sunt realizare cu bani obţinuţi din taxa de promovare pe care o plătesc agenţii economici din Mamaia şi Sat Vacanţă şi din bugetul asociaţiei. Anul trecut, s-a strâns suma de 245.000 de euro. Asociaţia Litoral – Delta Dunării nu a cheltuit încă toţi banii colectaţi anul trecut.

Cu filmul oficial de promovare, agenţii de turism au mers la Bruxelles, Bucureşti şi urmează Berlin anul viitor, Moscova, Moldova şi Polonia. „Ne interesează acest segment de turişti. Ţintim turiştii polonezi“, a spus Martin.
Totodată, el a fost înscris în Festivalul de la Cannes.
Primarul Constanţei nu va apărea în noul film de promovare. „Primarul este o persoană politică, iar prezenţa unui primar ar aduce alte dispute“, a completat Corina Martin.

Tecau si martin

Corina Martin şi Horia Tecău

Vă mai recomandăm:

VIDEO Delia feat. Speak - A lu' Mamaia. Imnul oficial al staţiunii a fost lansat

FOTO „A lu’ Mamaia“, noul imn al staţiunii, în deschiderea Fashion Summer Festival

Începe „Litoralul pentru toţi“, vacanţă la preţuri relaxate

VIDEO FOTO Clipul oficial de prezentare al staţiunii Mamaia a fost lansat în versiunea completă

Minivacanţa de 1 Mai, la final. Lungul drum spre casă

Constanţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite