Cum am ales şcoala potrivită copilului meu

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Copiii clasei I-a A din Şcoala „Gheorghe Ţiţeica“ şi-au intrat rapid în rolul de elevi
Copiii clasei I-a A din Şcoala „Gheorghe Ţiţeica“ şi-au intrat rapid în rolul de elevi

Orarul, programul de lucru, modul de însuşire a cunoştinţelor, pregătirea temelor la şcoală - aflaţi ce argument a fost hotărâtor pentru părinţii unor elevi de clasa I atunci când şi-au înscris copiii la şcoală. Viitorul copiilor începe chiar de la alegerea şcolii în care micuţii vor învăţa. Opţiunea aparţine părinţilor care au alternative inedite pentru bobocii din ziua de astăzi.

Toţi „bobocii" de clasa I au uniformă frumoasă şi răsfoiesc fascinaţi în manualele în care descoperă lumea. Se bucură încă de ultimele zile de tratament preferenţial, până se face tranziţia de la grădiniţă la rigorile şcolii. Vor învăţa însă diferit cum să-şi pregătească temele, cum să îşi rezolve problemele şi exerciţiile. Unii îşi vor face lecţiile cu familia, alţii - cu învăţători plătiţi la şcoală.

Părinţii Dariei au ales ca fetiţa lor să înveţe în sistemul After School, unde temele se fac după ore, în clasă, cu dascăli. Programul este mai convenabil pentru toţi: când ies părinţii de la serviciu, este gata şi Daria cu temele de la şcoală.

Laura merge la o clasă Step by Step, unde nu se dau note, nici teme. Sarcinile se rezolvă în clasă, sub supravegherea profesoarei, iar copilul ajunge acasă, o dată cu părinţii, cu materia însuşită.

Familia lui Silviu a preferat sistemul tradiţional de învăţământ. Pentru ei au contat disciplina, performanţele, concurenţa deloc de neglijat.

Dar nu în ultimul rând, contează şi învăţătoarea căruia doreşti să-i încredinţezi copilul. Reporterii ADS Constanţa vă prezintă două dintre cele mai bune învăţătoare din oraş, la care listele de aşteptare erau „antamate" cu mult înainte de începerea anului şcolar.

Citiţi materialul integral în  !

image
Constanţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite