Turiştii care vin în Bucureşti se bucură de noi facilităţi: ghid audio în mai multe limbi şi hartă cu punctele distracţiei

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Vizitatorii Capitalei vor avea mai multe beneficii FOTO Adevărul
Vizitatorii Capitalei vor avea mai multe beneficii FOTO Adevărul

O parte dintre turiştii care se cazează la hotelurile din Capitală pot beneficia de vouchere „Bucharest City Tour“ , putând călători cu autobuzele double-decker, fără achitarea cardului de transport la îmbarcare. Doar turiştii cazaţi în hotelurile partenere RATB se pot bucura de aceste beneficii.

Regia Autonomă de Transport Bucureşti a început în această săptămână distribuţia voucherelor, tichete ce pot fi luate direct de la recepţia hotelului, la pachet cu tarifele de cazare. Cei care se cazează la unul dintre hotelurile care intră în proiect se pot bucura de o călătorie, în Bucureşti, valabilă pentru traseul turistic stabilit.

Noutăţi pe harta „Bucharest City Tour“

Pornind de la statistica primelor 20 de zile ale lunii mai, când peste 4.500 de călători au fost înregistraţi, în programul „Bucharest City Tour“ au apărut noi atracţii. În primul rând, este vorba despre  informaţii care dezvăluie posibilităţile de petrecere a timpului liber în Capitală.

Reperele partenerilor din categoria cluburilor, barurilor şi restaurantelor sunt marcate pe hartă cu diverse simboluri pentru a orienta turiştii către respectivele locuri. Harta va fi disponibilă, cu titlul gratuit, la recepţiile unităţilor hoteliere, la toate centrele de emitere şi reîncărcare a cardurilor din reţeaua de vânzări RATB. De asemenea, harta se poate găsi la punctele de informare turistică, în aeroport şi în principalele gări ale Bucureştiului.

Începând din acest an, pliantele „Bucharest City Tour“, ce conţin informaţii generale bilingve privind linia turistică, sunt prezentate în camerele hotelurilor partenere RATB, precum şi în centrele de vânzare RATB, punctele de informare turistică, în aeroport şi în principalele gări din oraş.

Un alt punct nou care va introdus în proiectul care vizează turiştii este ghidul în limba franceză, la care va fi adăugat un alt ghid în limba italiană.

Cele 14 staţii situate pe traseul liniei turistice oferă o imagine nouă, mult mai atractivă, datorită stâlpilor ce le marchează, având un design unitar cu materiale informative tipărite. De asemenea, site-ul dedicat proiectului „Bucharest City Tour“  şi pagina de Facebook au fost reactualizate, în acord cu noul concept de promovare, clienţii interesaţi având posibilitatea de a identifica cu uşurinţă obiectivele turistice şi culturale ale Capitalei.

Programul Bucharest City Tour-2013,  derulat de RATB, oferă vizitatorilor Capitalei un concept modern, intergrat modelelor aplicate cu succes în ţările din întreaga lume. 

Citeşte şi:

16 străzi din Bucureşti intră în şantier timp de o săptămână

Bucureşti, gazda filmelor japoneze: poveşti cu ninja şi samurai

Soluţii împotriva poluării: aparatul „Fântânel“ oferă bucureştenilor apă „publică“

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite